Gunfreak Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Liger? nope, det er ikke forhistorisk dyr, kan si at dette er den største av løve artene Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvilken fargerik festival er det snakk om her??? . . hhhhh.bmp Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 nødt til å være Burning Man? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 nødt til å være Burning Man? Burning man er egentlig et veldig godt forslag men vi skal til Spania denne gangen og en by der en viss nordmann spilte fotball for noen år siden.... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 The Valencia Carnival eller noe? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 The Valencia Carnival eller noe? Yepp det er snakk om "Las Fallas " fiestaen i Valencia der de gigantiske papier maché-figurer føres gjennom byen, hvoretter samtlige utenom vinneren i paraden brennes opp... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Leste om La Fallas på skolen i dag. Noen spanskelever hadde hatt prosjekt tror jeg. Leste ikke nok til å feste meg hva dette egentlig var men samma det. Da ser jeg på mitt svar som riktig. Hvor er dette bildet tatt og hva er det? Endret 29. mai 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det funket ikke å legge bildet direkte ut så dere får gå på linken. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Vi skal til den forbudte byen i Kina hvertfall. Ser ut som det store bygget bak muren (ser ut på bildet som det er et bygg, men det går en mur i mellom om man ser etter) er et slags tårn? Er ikke hovedpallaset tror jeg. Endret 29. mai 2008 av rln Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 bare for å få liv igjen tar jeg en lett en, hvem er dette Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Dårlig på sånne men Thomas Eddison eller Wat? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 nei, denne mannen var briljant i sitt felt, og skapte faktisk et helt nytt felt innen biologi et felt som blir kalt den sammlende teorien innen all biologi Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Da kommer jeg bare Darwin men mente å huske han hadde mer skjegg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 darwin er riktig du tenker sikker på dette bilde Darwin er en av mine store helter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå