Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du skal få rett på den forklaringen. Men det var Bolsjevikene men Lenin i front som fikk Tsarfamilien henrettet. Her får man selvfølgelig ekstra poeng for å spekulere i om Nicholas yngste datter, Hennes Keiserlige Høyhet Storhertuginne Anastasia Nikolaevna overlevde attentatet. Av en eller annen grunn finner jeg denne delen av Russlands historie interessant. :)

 

Du får karakter +4 :D

 

Din tur Myagos.

Endret av Earthworm-Jim
Lenke til kommentar
Ja du skal få rett på den forklaringen. Men det var Bolsjevikene men Lenin i front som fikk Tsarfamilien henrettet. Her får man selvfølgelig ekstra poeng for å spekulere i om Nicholas yngste datter, Hennes Keiserlige Høyhet Storhertuginne Anastasia Nikolaevna overlevde attentatet. Av en eller annen grunn finner jeg denne delen av Russlands historie interessant. :)

 

Du får karakter +4 :D

 

Din tur Myagos.

 

4+ ikke dårlig! Jeg tror ikke Anastasia overlevde henrettelsen. Anna Anderson var vel den personen som folk flest trodde var Anastasia og det skuespillet lekte hun resten av livet sitt.

Det var ikke før etter hennes død at dem tok DNA tester på henne og fant ut at hun ikke var i slekt med Romanov familien.

 

Jeg tar neste...

 

Hvilken person?

post-115834-1211009631_thumb.jpg

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...