ervakova Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hmmm,mannen din virker veldig kjent må jeg si,derfor spør jeg skal vi til kunstens verden anno 1750??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ikke helt kunstens verden, og ikke R. Edwards Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Han virker veldig kjent ja, var han en prest? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Han virker veldig kjent ja, var han en prest? Tampen brenner Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Faren til Henrik Wergeland, Nicolai Wergeland! Hvorfor i ¤%/()? lærer vi om sistnevnte i norsken? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har han noe med en innovasjon i øl/alkohol produksjon? Er veldig mulig jeg bommer stygt, men han minner meg om noe derfra. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er ikke alkohol denne mannen er kjent for. Et hint: Han var tysk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Æsj, da er det vel bare gamle Martin Luther, altså han som oversatt deler av bibelen fra latin til tysk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har får man da poeng for person og hendelse. Det er usportslig å åpne bildet å snoke rundt på siden det kommer fra. Sry, for at jeg er lat... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Er det Nicholas II av Russland når han ble jaget av kommunistene? Endret 15. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ja du skal få rett på den forklaringen. Men det var Bolsjevikene men Lenin i front som fikk Tsarfamilien henrettet. Her får man selvfølgelig ekstra poeng for å spekulere i om Nicholas yngste datter, Hennes Keiserlige Høyhet Storhertuginne Anastasia Nikolaevna overlevde attentatet. Av en eller annen grunn finner jeg denne delen av Russlands historie interessant. Du får karakter +4 Din tur Myagos. Endret 15. mai 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lager en ny oppgave siden ingen andre gjør det. Hva skildrer bildet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 signering av den norske grunnlåven 1814 på eidsvold Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 signering av den norske grunnlåven 1814 på eidsvold Riktig Loven ble faktisk vedtatt den 16.mai, så skål! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ja du skal få rett på den forklaringen. Men det var Bolsjevikene men Lenin i front som fikk Tsarfamilien henrettet. Her får man selvfølgelig ekstra poeng for å spekulere i om Nicholas yngste datter, Hennes Keiserlige Høyhet Storhertuginne Anastasia Nikolaevna overlevde attentatet. Av en eller annen grunn finner jeg denne delen av Russlands historie interessant. Du får karakter +4 Din tur Myagos. 4+ ikke dårlig! Jeg tror ikke Anastasia overlevde henrettelsen. Anna Anderson var vel den personen som folk flest trodde var Anastasia og det skuespillet lekte hun resten av livet sitt. Det var ikke før etter hennes død at dem tok DNA tester på henne og fant ut at hun ikke var i slekt med Romanov familien. Jeg tar neste... Hvilken person? Endret 17. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå