Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser ut som en partikkel-aksellerator Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Yepp og det er den største som finnes(Cern,Sveits) Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal vi kanskje til De forente arabiske emirater??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal vi kanskje til De forente arabiske emirater??? Tror du er på riktig spor ja. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det innsiden av kabaen i Mekka? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det innsiden av kabaen i Mekka? Riktig Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm han har jeg sett mange ganger før Tipper Galileo Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm han har jeg sett mange ganger før Tipper Galileo Det stemmer nok ikke. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Søren og, før i dag så hadde jeg tenkt å si "ting" på gunfreak sitt spørsmål, men tenkte det sikkert var noe annet han spurte etter, og denne gangen tenkte jeg på galileo galelei, men bestemte meg for at ansiktet egentlig så ganske ukjent ut. Rart det der med magefølelse. Edit: Ah, jaja, bra jeg ikke hørte på magefølelsen denne gangen da Endret 8. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg syntes faktisk at denne personen ligner litt på Galileo. Denne personen har forresten samme nasjonalitet som Galileo, ble kanskje litt lett nå? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvilken hendelse og hva heter mannen??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser ut som en mann som står på toppen av en skipsmast, rekker ut armen og sier "land i sikte!" Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser ut som en mann som står på toppen av en skipsmast, rekker ut armen og sier "land i sikte!" Du har tolket det riktig men hvilket land da??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 portugal? Det er dessverre feil Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 For å si det sånn,dette er en hendelse absolutt alle har hørt om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå