Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Helt riktig, mangler bare et navn nå. Men det er såpass vanskelig at du skal få slippe å skrive det Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han heter så mye som Thích Quảng Đức Hvilken hendelse??? . Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Eg har ikkje fantasien i orden no seint på kvelden så eg sendar stafettpinnen vidare til førstemann å finne på noko. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva representerer dette? Hint = Flagget. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Riktig! Det er vanntårnet i Vukovar som symboliserer byens lidelse. Det tok to minutter, veldig bra. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hehe for et sammentreff da,satt og så på en dokumentar som omhandler krigene på Balkan, dog ikke om Vukovar og tårnet men alikevel..... Neste oppgave: Burde vært grei skurring dette....Who`s the thug??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det Pablo Escobar? Det er helt korrekt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 det ene våpenet ser ut som en Halberd det andre ser ut som en pike så jeg sier swiss pikemen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er ikke det jeg er ute etter her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 de ser jo veldig renesanse aktig ut da, er vi i italia? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De hadde ikke italiensk opphav men jeg tror de har kjempet der. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De hadde ikke italiensk opphav men jeg tror de har kjempet der. Når du sier at de ikke hadde italiensk opphav men at de muligens kjempet der tyder på at de var "mercenaries" Er det i såfall Landsknecht,leiesoldatene fra Tyskland Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er korrekt. Er imponerende hva som sitter i hjernebarken på dere, sjeldent jeg klarer å huske navnene på slike ting. http://en.wikipedia.org/wiki/Landsknecht Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg satt forann wiki og prøvde å huske hva de het, jeg hadde liksom alle bitene men fikk ikke satt dem sammen Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Wiki-ering rynker vi vel litt på nesa over i denne tråden eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå