Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ikke AG3, amerikansk sak, brukt i et ektremt lite antall under vietnam Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er skildret på bildene, hvilket sted i verden? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Gulag??? Russland?? Endret 6. mai 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Gulag???Russland?? Helt rett. Russiske fangeleire i sibir, også kjent som såkalte "Gulag". Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva med denne godbiten,vi prøver uten hint foreløpig?? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Draculas slott? Nei ikke Bran slottet selv om det også er et imponerende byggverk.. Vi skal nok til sentral-Europa Ps Det sies at det var dette slottet som figurerte i Kafka sin store roman "Slottet" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tårnet ligna litt på den i Cesky Krumlov. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tårnet ligna litt på den i Cesky Krumlov. Tja ligner og ligner men du har rett angående landet vi skal til... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 er det Buchlov? Nei ikke Buchlov heller kkk.bmp Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det har gått 24-timer siden jeg postet oppgaven og ingen har løst den...hmm... holder vi oss til reglene så er det vel opp til meg å avsløre hvilket slott det er snakk om Da sier jeg bare Frydlant slott i nord Tsjekkia.. Neste oppgave er up for grabs Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er nok en Buddhist monk som setter fyr på seg selv i Saigon i 1963 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå