Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 jeg har fremdeles ikke fått vite hva disse type soldatene heter, og hvilken division de tilhører Det er nevnt lenger oppe:British 6th Airborne Division og Pathfinders Stemmer det da??? det er helt riktig Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Monumentet er over falne amerikanske soldater i slaget ved Little Bighorn. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Monumentet er over falne amerikanske soldater i slaget ved Little Bighorn. Det er helt korrekt det Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tipper det er Sokrates Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tipper det er Sokrates Synes han ligner litt jeg også, mangler bare oppstopper-nesen Men det er ikke sokrates, nei. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vel det ligner absolutt på en av disse tenkerne, hva med Platon? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tipper det er Sokrates Synes han ligner litt jeg også, mangler bare oppstopper-nesen Men det er ikke sokrates, nei. Vow,du kødder ,jeg var overbevist om at det var Sokrates Skal vi til Hellas og antikken da?? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke platon. Men det er vel nok en av disse gamle grekerne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 er det Pythagoras? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 er det Pythagoras? Nei Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kanskje mannen bak Iliaden,Homer??? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Har sett dette bildet flere ganger før men klarer ikke å tenke meg frem til hvem det var. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Når du sier at han er en av de gamle grekerne så kan det omfatte så utrolig mye,hva er det som gjør mannen vår så spesiell da,er han en av de store???? Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at han har så utrolig mange look-a-likes... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tror dere finner det ut med en gang dersom jeg gir et lite hint. Men ja, han er/var stor i sitt felt. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tror dere finner det ut med en gang dersom jeg gir et lite hint. Men ja, han er/var stor i sitt felt. Du trenger ikke avsløre det feltet han jobbet innenfor men du kan nok "kamuflere" det på en sånn måte at det ikke er så åpenlyst alikevel... Hva med Herodot??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tror dere finner det ut med en gang dersom jeg gir et lite hint. Men ja, han er/var stor i sitt felt. Du trenger ikke avsløre det feltet han jobbet innenfor men du kan nok "kamuflere" det på en sånn måte at det ikke er så åpenlyst alikevel... Hva med Herodot??? Herodotus er rett. Historiens "far". Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvilken sak er det snakk om her ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå