ervakova Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Captain Morgan Nå har du nevnt 2 av de mest kjente innenfor et viss "yrke" men jeg er mest sannsynlig ute er den tredje i rekken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Nathanial Butler? Blackbeard Endret 5. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nathanial Butler?Blackbeard Tror ikke det finnes bilder av Butler.. Blackbeard er korrekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hva er så spesielt med dette skipets manskap?(navn kan også være pent å få) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 er ikke det skipet som leverte Hiroshima, og senre ble senket og besetningen fløt rundt på havet en god stund, med mange som ble tatt av haier, har ikke navnet på noen av dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 uss indiapolis stemmer ja.. Shark Bait ble de,tragisk historie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 ok, jeg begynner å gå tom for ider, så jeg prøver å gjøre en vansklig en hvilket slag er det snakk om, hvilket land er disse fra hva er navnet på disse type soldatene hvilken divison tilhører dem Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Er det et bilde av britiske fallskjermjegere som synkroniserer klokkene sine før et oppdrag? Han med barten ser hvertfall ganske britisk ut.. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Slaget om storbritania? RAF? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er det et bilde av britiske fallskjermjegere som synkroniserer klokkene sine før et oppdrag? Han med barten ser hvertfall ganske britisk ut.. Brtiske Fallskjerm Jegere er riktig, men disse hadde et spesielt navn, og trenger fremdeles slaget og divisjonen(vet man slaget finner man divisjonen lett) Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) ok, jeg begynner å gå tom for ider, så jeg prøver å gjøre en vansklig en hvilket slag er det snakk om, D-dagen, operation Tortuga hvilket land er disse fra UK hva er navnet på disse type soldatene Pathfinders hvilken divison tilhører dem 6th Airborne Division Tenkte hele tiden på d-dagen, men så sa du at det var en vanskelig oppgave, så da slo jeg den tanken fra meg Endret 6. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 det er d-dagen, men det var ikke det som var vansklig, det er navnet på disse spesielle soldatene som skulle gjøre det vansklig Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det som skjer her, og hvor? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er det en bombe som blir detonert eller??? Kanskje detonasjonen av Baker like etter ww2,et sted i Stillehavet Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Baker er rett, hvis du vet hvilket sted så er det bare til å lage en ny oppgave Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Baker er rett, hvis du vet hvilket sted så er det bare til å lage en ny oppgave Bikiniatollen(Marshalløyene) Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Bikiniatollen(Marshalløyene) Jepp. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvilket slag er det snakk om her,eller nærmere sagt hvilket monument det er snakk om?? Det spesielle med dette monumentet er at de hvite steinene markerer hvor soldatene ble funnet døde....... .. . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 jeg har fremdeles ikke fått vite hva disse type soldatene heter, og hvilken division de tilhører Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) jeg har fremdeles ikke fått vite hva disse type soldatene heter, og hvilken division de tilhører Det er nevnt lenger oppe:British 6th Airborne Division og Pathfinders Stemmer det da??? Endret 6. mai 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå