Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 blitt tatt før i see Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 blitt tatt før i see Vel det vet jeg ingenting om.. selv var jeg nemlig innom Thernobyl tidligere i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) bloody sunday? bombingen i dublin altså Endret 4. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Denne tråden kunne hvært mer spennende hvis det ble brukt filnavn som ikke ga så fryktelig mye informasjon. I enkelte av oppgavene sier filnavnet alt du trenger å vite, noen er ltt vanskeligere da må filnavnet googles for å få svaret. Så jeg oppfordrer alle til å forandre filnavnet. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 bloody sunday? bombingen i dublin altså Riktig konflikt men feil hendelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) denn cafe`n som ble sprengtr er det ikke? EDIT: eller Omagh bombing Endret 4. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 denn cafe`n som ble sprengtr er det ikke?EDIT: eller Omagh bombing Omagh bombing er riktig Denne tråden kunne hvært mer spennende hvis det ble brukt filnavn som ikke ga så fryktelig mye informasjon.I enkelte av oppgavene sier filnavnet alt du trenger å vite, noen er ltt vanskeligere da må filnavnet googles for å få svaret. Så jeg oppfordrer alle til å forandre filnavnet. Filnavn som ikke gir så mye informasjon??? Kan du utdype det litt mer og ikke minst gi meg et eksempel på det i denne leken da??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva og hvor er dette? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er det amerikanske soldater og deres beryktede bruk av "water torture" i Viernam-krigen?? Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 denn cafe`n som ble sprengtr er det ikke?EDIT: eller Omagh bombing Omagh bombing er riktig Denne tråden kunne hvært mer spennende hvis det ble brukt filnavn som ikke ga så fryktelig mye informasjon.I enkelte av oppgavene sier filnavnet alt du trenger å vite, noen er ltt vanskeligere da må filnavnet googles for å få svaret. Så jeg oppfordrer alle til å forandre filnavnet. Filnavn som ikke gir så mye informasjon??? Kan du utdype det litt mer og ikke minst gi meg et eksempel på det i denne leken da??? når du trykker på bildet og forstørrer det og så trykker "lagre bilde" så får du opp navnet på bildet. Mange glemmer å fjerne det tidligere navnet og dermed er det veldig lett å finne ut hva bildet viser. For eksempler kan du bare bla bakover i tråden og se. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hoover dam? Edit: Eller kanskje Three Gorges dam? Endret 4. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hoover dam? Det er en demning men ikke Hoover,den vi skal til er av litt nyere utgave De tre kløfters demning er riktig Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 wild guess!!Battle of Actium? Helt riktig. Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvem er denne stramme kjekkasen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå