ervakova Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Sjå nærare, det er med bilar. Eg gissar det heiter Carhenge. Yepp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 opptøyene i new york i 1864 eller 65 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Haymarket affair er det vel faktisk Lenke til kommentar
noodles Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Nei, men du er ikkje alt for langt unna. Red.: Ja, Haymarket Affair er riktig. Endret 1. mai 2008 av noodles Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 denne regner jeg med blir tatt på første forsøk Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Den amerikanske revolusjonen og Boston massakren.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 jupp, selv om det ikke var en masakere i det hele tatt, det enkelt og greit selv forsvar, og soldatene ble frikjent i en sivil rettsak om jeg husker riktig Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 jupp, selv om det ikke var en masakere i det hele tatt, det enkelt og greit selv forsvar, og soldatene ble frikjent i en sivil rettsak om jeg husker riktig Yepp det stemmer nok,den første episoden av HBO sin miniserie "John Adams" omhandler jo nettopp "Boston massakren" Hva skjer her da??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Det er en hovedstad som er avbildet.... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Vi er i 1814 og britene står bak denne gjerningen.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Battle of Bladensburg ? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Battle of Bladensburg ? Yepp,godtar det..britene inntar Washington og brenner ned blant annet Capital building og White house.. Presidenten James Madison flykter fra byen også.... (Forøvrig en hendelse amerikanere ikke liker å snakke om) Endret 2. mai 2008 av ervakova Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg er litt usikker her men jeg kan prøve meg alikevel,kanskje general Edward Braddock sin begravelse... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 begravelse og general er riktig, men feil person Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Var kanskje litt kjapp der,det er sir John Moore Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 jupp Sir John Moore, drept ved Corunna og ble bært vekk av 42nd highlanders Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Du har tideligvis stor forkjærlighet for 42nd highlander regiment,anyway...hva har skjedd her da??? Vel,jeg må nok annulere hele oppgaven,navnet står jo på linken.....damn it challenger.bmp Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Hva med denne her da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå