Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egyptiske hieroglyfer....

Nei. Man burde være i stand til å forstå litt av opprinnelsen ved å studere nærmere hvordan tegnene er laget og materialet tegnene er på.

Burde man virkelig det,ingen grunn til å fornærme her mister..i just gave it a shot før jeg begynte å google...

Hva med det man kaller "kileskrift"

Lenke til kommentar

Nei. Man burde være i stand til å forstå litt av opprinnelsen ved å studere nærmere hvordan tegnene er laget og materialet tegnene er på.

Burde man virkelig det,ingen grunn til å fornærme her mister..i just gave it a shot før jeg begynte å google...

Nærmere bestemt sumerisk kileskrift, som var det første kjente skriftspråket? 99% sikker på at jeg kjenner igjen noen av tegnene.

Endret av ponderstibbons
Lenke til kommentar

Nærmere bestemt sumerisk kileskrift, som var det første kjente skriftspråket? 99% sikker på at jeg kjenner igjen noen av tegnene.

Du kan bare ta neste oppgave ponderstibbons,jeg gidder i hvertfall ikke mer etter den tåpelige kommentaren

Lenke til kommentar

Det var aldeles ikke meningen min å fornærme noen, så hvis du har oppfattet det sånn så har du misforstått. Jeg mente ikke "du burde da være i stand til å forstå dette! doh!", men at man vil forstå nærmere etter man studerer nærmere de hintene jeg gav: spesiell måte å lage tegn på (ved å bruke en flat pinne eller lignende, og at det er spesielle avtrykk som danner alle tegnene) og skrevet på leire. Sumerisk kileskrift er riktig. Så jeg får beklage hvis jeg formulerte meg klossete.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...