Brulf Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Siden det var JEG som svarte riktig er det min tur. ( vært litt greit om dere fulgte reglene) dem som svarer riktig skal legge ut neste post, man skal ikke bare kaste ut bilder her og der. Men men. Hvor var dette? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Dette er selvfølgelig slaget ved Alamo Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Siden det var JEG som svarte riktig er det min tur. ( vært litt greit om dere fulgte reglene) dem som svarer riktig skal legge ut neste post, man skal ikke bare kaste ut bilder her og der. Men men. Hvor var dette? Skjønner det men jeg sjekker ikke hele tråden for å se om den har gått i riktig rekkefølge. Sjekker bare den siste tråden. Synes forøvrig at den som svarer riktig skal komme med ny oppgave umiddelbart, slik at det alltid er liv i tråden. On topic: Tror det er riktig ervakova, slaget ved Alamo Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Så hva gjør vi nå,lar vi din oppgave stå eller skal jeg mekke en ny??? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Nja, synes oppgaven min var litt god, så om jeg får lov så lar vi den stå? Hvem er dette og hva er han kjent for? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Det er greit "Jeg_ruler"...... Er mannen vi er ute etter britisk??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Han virker merkverdig kjent. Heh, jeg skrev Woodstock men jeg slettet det siden jeg syntes ikke det lignet helt. Wharryagonnado? Samme som meg, jeg skulle skrive woodstock 69, åpnet til og med en reply, men så virket det som noen holdt et dansk flagg e.l. blant publikum og jeg ville ikke dumme meg ut Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Det er greit "Jeg_ruler"......Er mannen vi er ute etter britisk??? Nei Her er et annet bilde Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Da heter han vel Carl Gustaf Mannerheim Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Da heter han vel Carl Gustaf Mannerheim korrekt Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Ny oppgave,en spesifikk hendelse??? og og 3.bmp Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Krystallnatten Das stimmt Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hva skjer? Endret 9. april 2008 av Myagos Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 De japanske styrkene inntar Manila og Filippinene..... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Det er feil. Men du er inne på noe. Jeg vil frem til hva som skjer på det første bildet. Det andre er et ekstra hint. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) De japanske styrkene kapitulerer,slaget ved Bataan med gen. Edward P. King on the left... Endret 9. april 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Det er mer omvent.. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Hehe but off course kanskje på tide å catch some shut eye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå