ervakova Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Her er det ikke snakk om et selvmord for å forhinde en krig som vi hadde tidligere i leken men heller en grusom handling begått av en enda grusommere mann Om dette hintet ikke sier nok må de gjerne stille spørsmål...... Endret 5. april 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg gjetter at situasjonen befinner seg i midt-østen eller nord-afrika et sted, det kan se ut som den ene personen på bildet er europeisk, men antar at det er fordi bildet er malt av en europeer, det ser ut som en far som sørger over sønnen som har blitt drept. Drapsvåpenet ligger fremfor dem, med blod på tuppen. Et slags spyd e.l. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hmm,du treffer ganske bra her,det er riktig at maleren er en europeer samt at handlingen også begås et sted i Europa med en far og en sønn i hovedrollene så er spørsmålet hvem Hvis du leser en gang til det jeg skrev i sted vil det kanskje gå opp for deg hvem det er snakk om her Ville det hjulpet om jeg skrev...en grusom handling begått av en enda "grusommere" mann Endret 5. april 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er Ivan den grusomme og sønnen hans Ivan, som ble drept av sin egen far. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er en veldig lærerik lek dette her Hvem er det som er fremstilt på skulturen under? Burde være ganske lett å gjette seg til hvilken tidsepoke og land det er snakk om her. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hatshepsut?? Det er nok riktig. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvem ligger begravet her da?? Og utenfor Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det beste hintet jeg kan gi er at denne herremannen var meget kortvokst Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 første jeg tenkte var bejamin franklin men tipper det er feil Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hmm,Benjamin Franklin er egentlig et godt forslag men tror mannen vår slår de aller fleste i den kategorien... Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Napoleon Bonaparte? Ingen andre enn selveste Bonaparte som ligge begravet i Invalidedomen med sine ufattelige 1,55 Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hehe, liten mann gjør store ting, men skal finne frem et bilde ganske snart Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skal frem til navnet på denne mannen, si i fra hvis dere trenger tips Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mye tyder på at vi skal til Romerriket,mener at det er en akvedukt i bakgrunnen men kan muligens være en bro også. Hjelmen ser også ut som en romersk en,er det snakk om en general eller en keiser?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå