ervakova Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Yepp,en av mine favoritt bygninger fra oldtiden Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hvor er dette soluret plassert hen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Er det det som ligger i Inka-byen Machu Picchu? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Er det det som ligger i Inka-byen Machu Picchu? Stemmer. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hvem er denne herren? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Tror vi trenger en til. Det han holder er absolutt relevant.. Endret 3. april 2008 av Snerk Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Helikopterets "far" Igor Sikorsky? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Full pott til ponderstibbons. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Castros militærkupp på Cuba? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hvilken by er det det strides om på bildet under, og hvem vant slaget? Alt jeg kan si er at dette hadde en enorm innvirkning på europeisk historie. Bildet er malt ikke så lenge etter slaget skjedde: Edit: Var visst noen som postet en oppgave samtidig som meg. Endret 3. april 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Hvilken by er det det strides om på bildet under, og hvem vant slaget? Alt jeg kan si er at dette hadde en enorm innvirkning på europeisk historie. Bildet er malt ikke så lenge etter slaget skjedde: Edit: Var visst noen som postet en oppgave samtidig som meg. Det er den som svarer riktig på en oppgave som har rett til å legge ut en ny oppgave. I øyeblikket er det ponderstibbons som har en oppgave gående. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Fall of Constantinople(1453) Med andre ord de osmanske tyrkerne som erobrer Konstantinopel(dagens Istanbul) Endret 3. april 2008 av ervakova Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Fall of Constantinople(1453) Med andre ord de osmanske tyrkerne som erobrer Konstantinopel(dagens Istanbul) Jepp. Men det er enda en oppgave ovenfor som enda ikke har blitt besvart. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Castros militærkupp på Cuba? Nei, men du er inne på noe. Endret 3. april 2008 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Cuba-krisen? Fra bildene ser jeg ikke stort mer enn noe som ligner på kubanere som kanskje planlegger et millitærangrep, og har tatt noen til fange og bedriver trening. Endret 3. april 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Tenker av en eller annen grunn Grisebukta, kan hende jeg er på ville veier. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Tenker av en eller annen grunn Grisebukta, kan hende jeg er på ville veier. Hei Kiruk Blir ikke grisebukta det samme som guantanamo da? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Kan godt tenkes, jeg svarte bare det første som falt meg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå