ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg vet ikke om du godtar svaret mitt men oppgaven er løst unasett så jeg prøver meg,hvilken hendelse??? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 er fra peninsular war, franskmenn som skyter spanjoler, var vel etter opprøret i madrid Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 er fra peninsular war, franskmenn som skyter spanjoler, var vel etter opprøret i madrid Det stemmer,Francisco Goya som står bak maleriet.You next Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 hvilket land hvilket krig bonus om du greier kaliberet på kanonen Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Tja,er ingen ekspert på uniformer og den slags men kan prøve meg her ved å si at det er muligens franskmenn og napoleon-krigene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 riktig krig(er) feil land, Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm,dette var litt vanskelig i og med at de ligner en god del på hverandre Kan du forklare meg hva er forskjellen på dine menn og disse soldatene fra Preussen?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 gullet på maven og mansjettene hattene jakkene buksene sko/støvler det faktum at de ene er linje soldater og de andre er artillerister. uniformene gjorde ikke bare forskjell på land med også hvilke type soldater de var Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Som et siste forsøk vil jeg si de britiske,synes de ligner litt på hverandre Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Som et siste forsøk vil jeg si de britiske,synes de ligner litt på hverandre Hvordan skal jeg klare å gjette hvilke historisk hendelse det der er når det bare er bilde av noen tinnsoldater? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Som et siste forsøk vil jeg si de britiske,synes de ligner litt på hverandre Hvordan skal jeg klare å gjette hvilke historisk hendelse det der er når det bare er bilde av noen tinnsoldater? Det er ment som et svar da, doh Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Som et siste forsøk vil jeg si de britiske,synes de ligner litt på hverandre Hvordan skal jeg klare å gjette hvilke historisk hendelse det der er når det bare er bilde av noen tinnsoldater? Det er ment som et svar da, doh Aha. Hvilken historisk konflikt skildrer dette bildet? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Er ikke det Nemesis som ødelegger et kinesisk skip i den første opiumskrigen??? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Er ikke det Nemesis som ødelegger et kinesisk skip i den første opiumskrigen??? Korrekt. Vet ikke hvilket skip som skyter på hvilket skip, men første opiumskrigen er hvertfall korrekt Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hvilken hendelse er det snakk om her da??? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 og her er et bilde til Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg tenker vietnamkrigen, og bombing av saigon. Men tviler sterkt på meg selv. Kanskje noen andre er smartere enn meg her. Edit: nei, vent, hjelmen til soldaten på første bildet virker ikke helt som en amerikansk hjelm under vietnamkrigen. Men ene skiltet i bakgrunnen virker kanskje litt koreansk. Kan også være andre verdenskrig. Men klarer ikke plassere det noe sted. Vil uansett anta at det snakkes om 1940-1960 et sted. Endret 29. mars 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Nei det er ikke snakk om Saigon i dette tilfellet men som vanlig så er amerikanere innvolvert Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Første bildet er av en amerikaner under koreakrigen? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Det er en amerikaner men vi befinner oss ikke i Korea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå