Gunfreak Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 riktig krig ja, nå er det bare å finne slaget dette bør gjøre det lett Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) slaget ved Guilford Court House Var ikke så dumt med The Patriot, handlingen der foregår jo også i South Carolina Endret 3. mars 2008 av Masteral Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 jupp, skal lage det slaget i 28mm, med ca. 400 figurer Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Får prøve meg med denne her da (litt enkel kanskje): Hint: Hovedpersonens navn nevnes i vår nasjonal sang, festningen i bakgrunnen er i feil dimensjoner. Den er alt for stor på bildet, i forhold til resten. Bildet er nok ikke helt historisk korrekt, men var det eneste jeg fant Endret 4. mars 2008 av Masteral Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Får hjelpe til litt. Her er det brukt lit kunstnerisk frihet, men det er ihverfall bilde av personen under slaget/hendelsen Endret 4. mars 2008 av Masteral Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 det er i hvertfall tordendskiold på det siste bilde der Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 det er i hvertfall tordendskiold på det siste bilde der Ja, og hvilken svensk festning tok han over? Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Festning Karlsten Riktig! Slaget om Marstrand var vel egentlig det jeg var ute etter, men Kalrsten Festning er jo festningen i Marstrand. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Slaget om Nicopolis på slutten av 1300-tallet. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Oui - Seier til Ottoman Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Hvem er så disse herrene? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hvem er så disse herrene? Dalton-brødrene (Selv Lucky Luke mistet tålmodigheten med dem tilslutt) Endret 5. mars 2008 av ponderstibbons Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 her er mine første 28mm figurer kan dere gjette hvilken krig(har nevnt det flere ganger) Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 her er mine første 28mm figurer kan dere gjette hvilken krig(har nevnt det flere ganger) Uavhengihetskrigen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 den amrikanske ja. dette er noen mitits som er gøy å male da du kan male dem nesten hvordan du vil, med unntak av rosa jakker da. Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har sjekket at svaret mitt var riktig, så da legger jeg ut en ny jeg. Hvem er dette, og hvordan døde han? Endret 5. mars 2008 av ponderstibbons Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Får vel begynne å legge ut noen hint etterhvert. Han er kjent for sine bedrifter i Panshirdalen i Afghanistan Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Kan det være lederen av Nord-Alliansen, Ahmed Shah Massoud som ble drept i 2001? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå