Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bra pilpleie service i oslo omegn?


Anbefalte innlegg

Jeg har 2 biler som skulle hatt en skikkelig shining både innvendig og utvendig. Jeg er selv noe tommeltott mann når det kommer til bilpleie og ønsker en god shining av proffesjonelle som ikke sparer på kruttet og tar hele registeret på bilen.

 

Den ene er en "diamond black" Passat 2000mod, som er forholdsvis pen i lakken men som ikke har blitt polert mer enn 1-2 ganger på 7 år. Den må ha rubbing og hele pakka og resultatet kan bli ekstremt bra siden den blir rimelig pen bare med en normal vask. den har litt virvler samt at jeg har en lakkflaske som ant må brukes på noe steinsprut.

 

Den andre er en nyere bil(2004mod lemon yellow) jeg ant. kjøper i morgen og som jeg ønsker en fullstendig shining av. Jeg ber eierne om å vaske den grunding innvendig og greit utvendig, så tar jeg resten. Den har også en betong skrubb på ene hjørnet i støtfangeren foran, samt en lignende ripe i støtfangeren bak(plastriper), som ant. må behandles i tillegg.

 

Men jeg har vært litt redd for å bruke slike bilpleie servicer fordi jeg er redd for at de slurver, sparer på produktene, og kanskje lager flere solskinns virvler.

 

Er det noen som kan anbefale meg et skikkelig sted som kunne tatt en fullstendig shining? Og hva koster slikt, må man blakke seg totalt?

 

Jeg bor rundt Lillestrøm området, men jobber i Oslo. Så alt rundt her er interresant.

 

Ønsker å få et godt utgangspunkt jeg selv lett kan vedlikeholde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man har jo Rehabil i Stanseveien (Kaldbakken) da. Billige. Ikke bli skremt av de som jobber, de gjør faktisk en jævla god jobb. Flere på jobben har brukt dem, og de er veldig fornøyd.

 

De tar også full utvendig shine for 1200 kr. Alt inkludert. Tar innvendig også, men da må bilen stå der over natta for tørking.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...