grumpyy Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er så mange å velge mellom, hvilken anbefales? Vil heldst ikke overskride 400kr. 3dfx.no har en AlphaPAL8045 med 80mm enermax (står ikke noe om støyen :/) for kr 500, er det verdt det? Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jag skulle nog rekomendera SLK-800 den är bättre än Alpha 8045 (jag har en sånn också) Kostar kanske lite mera pengar men det är det värt Lenke til kommentar
grumpyy Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 hmm finner ingen som selger den, noen andre forslag? Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Må si meg enig med Arne Anka. SLK kjølern har til og med slått den råeste swiftech kjølern i tester. Tror de har den på www.microplex.com FreeFragz Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hmm finner ingen som selger den, noen andre forslag? se bedere etter. HER!! Forresten.. er den kjøleren noe bra med stillegående vifter? Grunnen til at mange kanskje kjøper swiftech eller alpha er festemåten. Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hmm finner ingen som selger den, noen andre forslag? http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
grumpyy Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 ok, hvilken vifte bør jeg bruke sammen med den og fungerer den medfølgende kjølepastaen godt nok? ps. noen som vet sånn ca hvor lang tid microplex vil bruke på å få den inn? Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kanskje greiest å spørre Microplex om det, eller...? Agrippa Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Må si meg enig med Arne Anka. SLK kjølern har til og med slått den råeste swiftech kjølern i tester. Tror de har den på www.microplex.com FreeFragz hmmm... på www.hardocp.com hadde de MCX462 og ikke den nyeste MCX462+. Den skal visstnok kjøle MYE bedre enn forgjengeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå