Gå til innhold

konvertere for audio

Kimius

Anbefalte innlegg

hei.

jeg ser etter et program. dette programmet skal kunne konvertere en lydfil (med pluss i margen for å kunne hente lyd fra film-filer), til en lydfil av et annet format, med kontroller for kvaliteten til utdata. programmet må kunne konvertere til mp3, wma, ogg, flac (denne er krav til), wav med mer, i begge retninger. videre må det være gratis. jeg har sett etter noe som oppfyller disse kravene over mye av nettet, men har kun funnet programmer som koster penger, eller bruker årlige lisenser.

noen som har et forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok. tok ikke lenge å finne ut at audacity ikke er noen nytte for meg. redigeringsmulighetene der kommer aldri til å bli brukt, for jeg har verken kunnskaper eller tålmodighet til å redigere lydfiler. og så var det at jeg så etter ett program, ikke en samling med uavhengige småprogrammer, som kunne gjøre enkodingen for meg. er jeg bare kravstor nå, eller? det kan vel umulig være slik at ingen har laget et gratis alternativ til de myriadene med overprisede konvertere som er å få tak i, som faktisk kan krysse mellom alle de mest brukte formatene. man skulle tro at det var en enkel sak å lage, når man allerede kan finne spillere som støtter alt mellom himmel og jord, med åpen kildekode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...