eirik845 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg lurer på om det går ann å lagre spill på hardisken sånn at jeg slipper å putte inn bd vær gang jeg skal spille et spill fordi jeg lager så jævla riper i alle cd og dvd jeg har.. dette funker med hombrew på psp.. å det funker konge.. nei skal ikke laste ned spill på nette... ( er ikke så dum at jeg spørr om ting som er ulovlig her da) vis dette er mulig så kanjse jeg kjøper en ps3.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Nei, det går ikke. Et spill tar fort opp 15-20GB med data, så du vil ikke få plass til mange spill uansett. Foreslår heller at du lærer deg å behandle spillene dine skikkelig. Edit: Pinlig grammatikk-feil Endret 20. juli 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Nei, det går ikke. Et spill tar fort opp 15-20GB med data, så du vil ikke få plass til mange spillene uansett. Foreslår heller at du lærer deg å behandle spillene dine skikkelig. 9111328[/snapback] jaja.. men det som skjer skjer.. faen det var dritt får vel vente til noen kommer med noe lignene hombrew.. hehe eller funker det med linux på ps3 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) jeg lurer på om det går ann å lagre spill på hardisken sånn at jeg slipper å putte inn bd vær gang jeg skal spille et spill fordi jeg lager så jævla riper i alle cd og dvd jeg har.. dette funker med hombrew på psp.. å det funker konge.. nei skal ikke laste ned spill på nette... ( er ikke så dum at jeg spørr om ting som er ulovlig her da) vis dette er mulig så kanjse jeg kjøper en ps3.. 9111301[/snapback] UMD til PSP er ganske vansklig å lage riper i da.. :-/ PS3 passer nok best for deg, fordi det nye bluray-formatet er ganske bra beskyttet, bare se her: o5jEbZt6AIQ Bare husk å fjerne alle slakter-kniver fra data-rommet og du er trygg.. Endret 21. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Utrolig imponerende video det der. Blue Ray er overaskende holbart Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 ja kansje de tåler mere enn vanlige dvd plater.. men jeg er så lat at jeg ikke gidder putti i en blueray disk vær gang jeg skal bytte spill... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 bytter du spill hvert minutt du elr? elr er det bare en unnskyldning for og drive med noe andre saker Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du hadde fått skiftet ihvertfall 10 blu-ray-disker på tiden du har brukt på denne tråden. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 ja kansje de tåler mere enn vanlige dvd plater.. men jeg er så lat at jeg ikke gidder putti i en blueray disk vær gang jeg skal bytte spill... Bare jeg som ikke forsto den? Det er ikke mer stress å putte i en bluray disc enn en vanlig DVD. Tror de fleste her forstår at du egentlig bare er ute etter gratis spill Lenke til kommentar
OEH Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 UMD til PSP er ganske vansklig å lage riper i da.. :-/ PS3 passer nok best for deg, fordi det nye bluray-formatet er ganske bra beskyttet, bare se her: o5jEbZt6AIQ Bare husk å fjerne alle slakter-kniver fra data-rommet og du er trygg.. 9112960[/snapback] Virker ikke så veldig lurt å sette ps3`en så tett i benken med tanke på at det er luft utblåsing på siden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg ville gjort AKKURAT det samme med den filmen! Talladega Nights er DRITTdårlig! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Syns ikke den var så dårlig jeg.. Har sett dprlkigere filmer før.. :-/ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Den "ripe-test" videoen var rimelig idiotisk da, fordi om platen starter opp så betyr ikke det at resten av platen vil leses problemfritt. En ordentlig test hadde vært å se gjennom alt av platens innhold (eller evt. scannet hele platen på annet vis). Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo prøve å gjøre samme testen med en gammel DVD, er helt sikker på at den ikke leser allerede etter første test. :-/ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo prøve å gjøre samme testen med en gammel DVD, er helt sikker på at den ikke leser allerede etter første test. :-/ Det har ingenting med om det er Blu-Ray, DVD eller CD for den saks skyld. Det har med hvor på platen oppstartsdata ligger, og hvor ripene som lages havner. En VIRKELIG nøyaktig test hadde vært og lage riper på et bestemt område hvor visste at laseren prøvde å lese på platen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Men fortsatt så har Blu-Ray platene sjukt bra belegg, har u noen gang kjent på en Blu-Ray plate? dem er rimelig glatte forhold til dvder og cder Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Han herjer også ytterst på platen på alle testene.. TDK sitt nano-beskyttelseslag virker som produsentene hevder, den.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Men fortsatt så har Blu-Ray platene sjukt bra belegg, har u noen gang kjent på en Blu-Ray plate? dem er rimelig glatte forhold til dvder og cder Joda, jeg bestrider ikke at Blu-Ray muligens tåler riper bedre. Men du kan ikke ta en vilkårlig plate, lage vilkårlige riper, og prøve om platen starter, og utifra det si, jaha, platen tåler disse ripene helt fint. Han herjer også ytterst på platen på alle testene.. Første data på platen ligger vanligvis helt innerst (og leses utover på første lag). Endret 22. juli 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skrivebeskyttelsen som leses først for å starte filmen ligger ytterst på platene tror jeg, var ihvertfall slik før, da vi måtte skrive over med tusj på platene for å få dem til å kjøre på PC.. Data'en på CAV drev blir lest innerst til ytterst ja, og han herjer også på innerste delen på stress-testen. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skrivebeskyttelsen som leses først for å starte filmen ligger ytterst på platene tror jeg, var ihvertfall slik før, da vi måtte skrive over med tusj på platene for å få dem til å kjøre på PC.. Her tror jeg du blander med en kopibeskyttelse som eksisterte på CD en gang i tiden, som bl.a. involverte bevisste sectorfeil. Denne typen beskyttelse er ikke noe som finnes på Blu-Ray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå