OscarWoHA Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte min Xbox 360 hos Elkjøp 20. juni med Forza 2 og ratt og pedaler. En uke etter ble ratt & pedaler levert tilbake til Elkjøp. Fikk penger tilbake. Kjøpte Gears of War for noen av de pengene. I de siste dagene har den ikke klart å kalibrere seg med kontrolleren. I dag er det 20. juli. Altså går 30-dagers returretten ut. I morgen går jeg til Elkjøp med alt sammen og vil ha penger tilbake. Edit: Ble noe tull Endret 20. juli 2007 av Meldarion Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvis du kjøpte den 20. juni, har returretten gått ut i morra Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kan ikke si at jeg skjønner hva som ikke fungerer? Vanlige kontrolleren? Rattet? Konsollen? Hva er problemet? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 For meg høres det ut som at han ble lei forza etter ei uke, og at han ikke får kontrolleren til å virke. Håper han har skjekket batteriet. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Edit: Ble noe tull Rettelse: Det ble MYE tull der! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Han mener 360'n ikke klarer å kalibrere seg med kontrolleren. Men sikker på at det ikke er hendene dine som ikke klarer å kalibrere seg med både 360 kontrolleren å tastaturet da? No offence Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Kontrolleren har nok batteri. Leverer tilbake alt og kjøper senere en gang de fleste problemene er borte. Vet ikke om det problemet jeg hadde var så vanlig, men lest at noen på det offisielle xbox-forumet også hadde det. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja nå som vi allerede er inne på kontrollerkalibrering. På min 360 (som står) så lyser det øverst til høyre i ring of light når jeg kobler til 1 player kontrolleren å når jeg kobler til 2 player kontrolleren så lyser det øverst til venstre. Skal det ikke egentlig være omvendt? Har vært sånn lenge å jeg mener å huske at når jeg fikk den å i flere måneder etterpå så lyste alltid den øverst til venstre når jeg aktiverte 1 player kontrolleren. Den har aldri problemer med å koble seg til så det er vel egentlig bare en bagatell Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Sånn er det på min også, men forskjellen er at det etter 5 minutter ikke er reaksjon lenger Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har du testa med en annen håndkontroll? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 jeg slet med å kalibrere ms rattet. byttet rattet og fikk nytt.. funket bra etter det. Jeg tror det er kontrolleren din som ikke fungerer. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kontrollen tror jeg ikke virker fordi du har koblet rattet i. Når jeg har min guitar hero kontroll virker ikke den vanlige kontrollen i forza. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Min erfaring er at der litt knot med tanke på hvilken kontroller som er "aktiv". I noen spill er kontrolleren knyttet til gamertagen som man er signet inn på. Selv så bruker jeg rattet til Forza 2 når jeg kjører bilene, men i design-biten er den vanlige kontrolleren best. Bruker jeg rattet og vil bytte kontroller må jeg signe meg ut fra gamertagen min med rattet og deretter signe meg inn igjen med den vanlige kontrolleren. Samme prinsippet brukes også i Guitar Hero med tanke på gitaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå