Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen henger seg ved spilling.

Anbefalte innlegg

Ok, har slitt med et problem en stund nå. PCen min fryser, henger og bare stopper når jeg starter spill. Slet veldig med det forrige skjermkortet mitt, og sendte inn det i retur til komplett og fikk et nytt. Forventet da at problemet skulle bli borte, da komplett tydeligvis fant et problem med det. Men neida. Har fortsatt problemer.

Kan starte et hvilket som helst spill, uansett hvor nytt eller gammel det er, så fryser PCen og jeg får svart skjerm. Det skjer ikke med en gang, kan spille i lengre perioder av og til uten problemer, men det kommer alltid før eller senere. Eneste som fungerer da er å slå PCen av, ved å holde inne power-knappen. Restart-knappen fungerer ikke. Da forblir bildet svart.

PCen er ellers helt dønn stabil, og kan stå med torrent, msn, i det hele tatt alt annet en spill, i dagevis uten problemer.

Noen som har noen synspunkter på dette? Funderer litt i om det kan være et problem med hovedkortet, men jeg er ikke sikker. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 520W.

Temperaturene på skjermkortet går vel opp mot 70-80 grader på det meste. Har oppe diverse temperaturer i PCen hele tiden, både på startmenyen og i spill. Temperaturene har aldri vært spesielt høye.

Lenke til kommentar

Det samme skjedde meg men bare i Frets On Fire (spilte ingen andre spill i den perioden) har 400W og Radeon X800GT det som hjalp meg var å finne nyeste driverne til kortet og innstalere etter det har jeg aldri hatt problemet igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...