sandemas Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har akkurat anksaffet meg et Gainward 8800 Ultra skjermkort. Montering osv gikk som en drøm, men når jeg skrur på maskina og åpnet Expertool så viser den meg at temperaturen på GPU'en bare øker. Starter med 45 grader ved oppstart og nærmer seg 65 grader etter 5 minutter. Har veldig liten peiling på normal temperatur på dtte kortet da jeg aldri har eid et. Noen som har noe som kan være av interesse for en oppgitt "newbie"?? Kjører med AMD Athlon 64 X2 6000+ 2 x 1 GB Corsair Corsair 620W PSU MSi K9N SLI Lenke til kommentar
Megern Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er helt greit, men det sier ikke stort siden det ikke er noe arbeid på kortet. Prøv å sette opp vifte hastigheten Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Standardoppsett fra Expertool er 60% viftehastighet. Har prøvd den på 100% uten merkbar endring i temp. Har som sagt ikke hatt noe med dette skjermkortet å gjøre før, så jeg er ikke ikke sikker på hvor mye jeg kan presse det. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Standardoppsett fra Expertool er 60% viftehastighet. Har prøvd den på 100% uten merkbar endring i temp. Har som sagt ikke hatt noe med dette skjermkortet å gjøre før, så jeg er ikke ikke sikker på hvor mye jeg kan presse det. 9111522[/snapback] G80 er varme kort. De er designet for 85 grader så det er ikke så veldig farlig. BTW: så det nå, velkommen til forumet. Endret 20. juli 2007 av Megern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå