WyZarD Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har akkurat gått til anskaffelse av final fantasy IX helt nytt, lucky me. Har playstation 2, så dette burde gå fint. Spillet funker, men jeg får ikke lagret og da forsvinner jo litt av meninga. Tingen er at jeg ikke har et offisielt minnekort, men et MAX 32mb kort som jeg fikk for en billig penge nytt. Så jeg lurte på om dette er kilden til problemet eller om det ikke går ann å lagre oppover på playstation 2 minnekort. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 FF IX er et Playstation(1)-spill. Og for å lagre i PS1-spill trenger man et PS1-minnekort, enkelt og greit... PS2-minnekort funker bare med PS2-spill. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ok, den var jo litt lei, men vil ethvert minnekort til ps1 funke da? Ser f.eks på http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26918 og diverse auksjoner på qxl. De vil passe til playstation2, men kun kunne brukes til å save ps1 spill, korrekt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg vil anta at de passer på en PS2-maskin også, men da for å kunne lagre PS1-spill.(FF9 fungerer fint å lagre på et originalt PS1 minnekort på min PS2) Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Sweet, da burde den saken ordnes. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå