Gå til innhold

Sekk eller veske som ser "kul" ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bumper denne siden tråden er genial

Bestilte en Domke f-2 i dag Sand jeg og

Ser grom ut denne! Kan jeg få spørre om hvor du bestilte fra, og hva den kostet. Antar du må legge på mva + forenklet toll... på 97,- NOK.

En kompis er i Amerika på em PMA messe i Las Vegas. Han skal litt rundt i statene og er tilbake om 2 uker. Aner ikke hvor han kjøper den, men på B&H var den ikke svinedyr for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Bumper denne siden tråden er genial

Bestilte en Domke f-2 i dag Sand jeg og

Ser grom ut denne! Kan jeg få spørre om hvor du bestilte fra, og hva den kostet. Antar du må legge på mva + forenklet toll... på 97,- NOK.

En kompis er i Amerika på em PMA messe i Las Vegas. Han skal litt rundt i statene og er tilbake om 2 uker. Aner ikke hvor han kjøper den, men på B&H var den ikke svinedyr for å si det slik :)

Prisene på B&H er generelt veldig hyggelige :) Hjelper litt med den sterke krona i forhold til dollaren. Tenker en tur til NY i april. Er B&H en "vanlig" fotobutikk med samme priser som på nettet? Sparer relativt mye hvis man kjøper 2-3 objektiver over seas.

Lenke til kommentar

Jeg har Canon EOS sekken.. Fikk den med når jeg kjøpte 400D'n før jul. Har ennå ikke sett et bilde av den på nettet, så veit ikke om det er så mange som veit at den eksisterer..? Synes den er ganske kul anyways:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

av dere som har National Geographic sekkene, er det mulig å få se et bilde av den på ryggen, eventuelt sett i sammenheng med noe annet lett sammenlignbart mht størrelse? har veldig lyst på en sånn men er usikker på om jeg skal kjøpe small eller medium... er det noen som har sett begge "i virkeligheten" og kan si om det er stor forskjell? fra bildene kan det se ut som om small versjonen har glidelås på lommene, mens medium har borrelås ?

Lenke til kommentar
av dere som har National Geographic sekkene, er det mulig å få se et bilde av den på ryggen, eventuelt sett i sammenheng med noe annet lett sammenlignbart mht størrelse? har veldig lyst på en sånn men er usikker på om jeg skal kjøpe small eller medium... er det noen som har sett begge "i virkeligheten" og kan si om det er stor forskjell? fra bildene kan det se ut som om small versjonen har glidelås på lommene, mens medium har borrelås ?

Hvis du mener en ryggsekk så finnes de kun i "medium" og "large".

Se bilder her: http://shop.nationalgeographic.com/product.../3639/126.html#

mvh

hill42

Lenke til kommentar

Hvis du mener en ryggsekk så finnes de kun i "medium" og "large".
Se bilder her: [url="http://shop.nationalgeographic.com/product/231/3639/126.html#"]http://shop.nationalgeographic.com/product.../3639/126.html#[/url]

oi! jeg så på den small her http://www.amazon.com/National-Geographic-...5731&sr=8-5

men det er bare 2 igjen, mulig de har slutta å produsere den da.. i så fall blir det jo et lett valg :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bump =)

Er det mulig å få en ny STICKEY som tidligere er diskutert?

Jeg leter etter en sekk, med plass til en 15" pc, og 2 objektiv, blits og canon 400d + batterigrep (+ objektiv påmontert cam).

Dersom det er mulig å få litt hjelp, tar jeg gjerne imot tips og triks =)

Ønsker ikke å kjøpe noe veldig dyrt til å begynne med.

Lenke til kommentar
Datakjeden har en sekk fra Case Logic til 700 kroner som jeg selv lurer på til mine reiser med kamera og laptop.

Mener å ha lest at sekken er lett middelmådig og særlig skulder-remmene kunne vært bedre.

Jeg selv har anskaffet meg en Tamrac Adventure 9 som jeg har tenkt å bruke til reiser.

Tom

Lenke til kommentar
av dere som har National Geographic sekkene, er det mulig å få se et bilde av den på ryggen, eventuelt sett i sammenheng med noe annet lett sammenlignbart mht størrelse? har veldig lyst på en sånn men er usikker på om jeg skal kjøpe small eller medium...

Sikkert litt sent svar, men her er medium (NG 2345) på reise sammen med en jalla-Cola og en av mine favorittbøker.

post-32799-1210151130_thumb.jpg

Spør du meg ville jeg hvertfall kjøpt medium. Litt ekstra plass til et objektiv, en bok etc. kan være greit.

Lenke til kommentar
av dere som har National Geographic sekkene, er det mulig å få se et bilde av den på ryggen, eventuelt sett i sammenheng med noe annet lett sammenlignbart mht størrelse? har veldig lyst på en sånn men er usikker på om jeg skal kjøpe small eller medium...

Sikkert litt sent svar, men her er medium (NG 2345) på reise sammen med en jalla-Cola og en av mine favorittbøker.

post-32799-1210151130_thumb.jpg

Spør du meg ville jeg hvertfall kjøpt medium. Litt ekstra plass til et objektiv, en bok etc. kan være greit.

Hva får du plass til i den ?

Tom

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd å sprenge den med utstyr, men 30D og F3HP med hver sitt objektiv går fint. Liker egentlig å ha det litt romslig slik at jeg kan ta ut ting uten å herje for mye. I tillegg liker jeg å kun ha en bag, så jeg slenger oppi bok, ipod, kart etc. Greit med en del ektra lommer.

Jeg tipper en vanlig fotball vil kunne presses oppi, uten at jeg har prøvd det.

Endret av Freem@n
Lenke til kommentar
Har ikke prøvd å sprenge den med utstyr, men 30D og F3HP med hver sitt objektiv går fint. Liker egentlig å ha det litt romslig slik at jeg kan ta ut ting uten å herje for mye. I tillegg liker jeg å kun ha en bag, så jeg slenger oppi bok, ipod, kart etc. Greit med en del ektra lommer.

Jeg tipper en vanlig fotball vil kunne presses oppi, uten at jeg har prøvd det.

Da er den rimelig romslig med andre ord.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...