lsu Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg fant fort ut at det bare ble stress å taste med pad over msn på xbox´en, så jeg ønsker å fjerne det igjen. Men.... jeg klarer ikke finne ut av hvordan jeg gjør det. Anyone? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror ikke det er mulig å fjerne den permanent med det du kan gjøre er att du går inn på CHAT OG IM or blar til MSN og trykker x for ikke å være pålogga Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Trykk på guide knappen (eller hva den nå heter, store knappen på midten av kontrolleren), trykk på gamerprofilen din, velg auto sign-in, velg så disabled på messenger. Lenke til kommentar
lsu Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Ja det er jo nettopp det jeg gjør nå, men ønsker og slippe hver gang jeg starter opp. Det er jo ganske tragisk dersom microsoft nok en gang ikke lar oss velge selv om vi ikke ønsker en tjeneste lenger. (tenker da på at vi må ringe for å få avsluttet auto-trekk på gold abonnement). Liker ikke trenden dersom det stemmer....... Hva med å kjøre den setup-greien som starter første gang konsollen slås på? mister jeg alle achivements osv da? Edit: oups, litt for kjapp med å svare ser jeg Takk Dragoncrest Endret 20. juli 2007 av lsu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå