Nimloch Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har formatert og lagt inn det meste av drivere, untatt hovedkort- eller lyd drivere. Har ikke eget lydkort, det er integrert i hovedkortet. Har kjøpt PC'en fra HP og vet dermed ikke hva alle de spesifikke delene heter. Det er en HP Pavilion, mer en det vet jeg ikke. det fulgte ikke med hovedkort drivere på CD eller noe sånt. Så jeg må finne ut hva hovedkortet mitt heter for få lyd. Så hvordan skal jeg da finne ut hva det heter? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hadde en kompis som og sleit med dette. Om jeg husker rett må du på HP sine sider, og under PC type skal det kunne laste ned drivere....tror jeg. Ellers så står det alltid på selve hovedkortet. Lenke til kommentar
Nimloch Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har vært inne på sidene til HP, men der fant jeg ingenting i og med at jeg ikke vet hva modellen heter. Men skal åpne kabinettet nå og sjekke. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har du prøvd CPU-Z? last det ned og sjekk. Lenke til kommentar
Nimloch Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Har prøvd CPU-Z, men skjønner ikke hvordan jeg ser modellen osv. Har funnet ut at det er en Asus Salmon, men det er det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Dette var eneste hovedkort som kom ved og søke på "sis 760" (brikkesettet) hos Asus. Tenker du skal finne driverene til det kortet jeg. (ikke 100% sikker, men ganske ) Edit; sjekk hvilken socket du har. Er det 754, er nok dette kortet du ser etter. Endret 20. juli 2007 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå