LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tror noen må endre avatar her.... Ugh??? Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ser man fortsatt på tastene når man skriver meldinger? Selvsagt gjør man det. Tilhører ikke den generasjonen som ser ut til å ha som hovedbeskeftigelse å sende SMS til hverandre. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Sender faktisk snevert (for å bruke et annet ordtrykk) med meldinger selv. Legg f.eks merke til at jeg ikke bruker fjortissforkortelser.... Lenke til kommentar
sanyar Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Takk for anbefalingene (ren impuls: tror jeg ikke gidder å kjøpe nokia Hadde dette nettopp, den fungerte bra et par år, men nå vil jeg prøve noe nytt). Det det står mellom er: Siemens C55 Siemens S45i / ME45 Ericsson T65 Kan noen foreta en vurdering her? Jeg vet at S45i og ME45 er bra. Men C55 og T65 har jeg ikke fått noen innspill om. Håper det er noen som kan hjelpe meg her. Dette blir vel siste runden med tilbakemelding før jeg kjøper. -Sanyar Lenke til kommentar
levlex Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 T65 er en veldig bra telefon, selv om den har vært en stund på markedet! Den har det meste du trenger, og litt til skulle jeg tro.... En venn av meg har mistet den et antall ganger i gulvet uten problemer, men det er ike å anbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå