monirha Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Når jeg skal lage et bilde i photoshop er det kun en hånd der. Uansett hva jeg trykker på, så er den der. Og jeg får ikke gjort noen ting. Hva er galt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Meiner du at musepeikaren er ei hand? Det var ein annan med same problem her. Prøv å trykk inn mellomromstasten. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 ja, musepekeren er ei hånd. .. Skjedde ikke noe.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du kan prøve å tilbakestille innstillingane. Dette gjer du ved å halde inne Ctrl, Alt og Shift medan du starter programmet. Om ingenting anna fører fram er reinstallasjon/reparasjon eit alternativ. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Fungerte ikke.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Shift har hengt seg opp. Prøv å slå av programmet, trykk og vri på shift, før du skrur på programmet. Prøv å skrive noe når ås musen er en hånd. da vil de komme fram. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Fungerer igjen. Jeg skrudde av, trykte litt på forskjellige taster. Shift, back osv..skrudde av og på pc'n og vips:) Der fungerte det igjen:) Prøve å trykke på knapper når photoshop var på, det fungerte ikke.. Men takk for all hjelp! Godt å ha photoshop tilbake.. Klarer meg ikke uten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå