Arcane23 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men uansett Jeg har et problem når jeg spiller av noen av mine hd filmer på dataen ved bruk at Toshiba (regza) 42EL67Z som skjerm. På dataen er filmene helt fine, men på Toshiba skjermen er fargen feil, ofte grønn. Dette skjer bare med noen hd filmer (720p). Tven er Full-hd (1080p) kan ikke tenke meg at det har noe å si. jeg bruker en VGA kabel for å overføre bilde, jeg har også et annet tv hvor jeg har brukt DVI kabel og der er filmene helt normale. Noen som vet hva årsaken kan være, og hvordan jeg kan fikse det. Endret 20. juli 2007 av Titantord Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Sansynligvis må du bruke digital overføring. Altså DVI eller HDMI fra PC. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tar meg den frihet og poster ett spørsmål i denne tråden så slipper vi en ny Når jeg nå har koblet opp Tv'en med PC'en (VGA) og skal spille av filmer jeg har liggende, så vises det ikke bilde på TV'en, kun PC'skjermen. Hva kommer dette av? Endret 22. juli 2007 av Casiraghi Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tar meg den frihet og poster ett spørsmål i denne tråden så slipper vi en ny Når jeg nå har koblet opp Tv'en med PC'en (VGA) og skal spille av filmer jeg har liggende, så vises det ikke bilde på TV'en, kun PC'skjermen. Hva kommer dette av? 9118183[/snapback] Filmen vises bare på hovedskjermen. Det er flere måter å gjøre det på avhengig av innstillingsmuligheter og programmer. Det enkleste bare for å vise filmen er å velge TV som hovedskjerm (primary display). Ellers så står det mye nyttig i denne flotte stickyen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 det geniale med dAAmit og nVidia og dual display er samme bug på begge 2. Når du skal spille, må du clone bildet, skal du se film må du sette det som forlenget skjerm for og få bildet eller noe...genialt.... Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Såpass.... for jeg skjønte fint lite. Får prøve meg frem takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå