Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av bærbar

Anbefalte innlegg

Har sett på to alternativer selv nå... :

http://www.yourbestshop.no/PartDetail.aspx...36159;b:34;r:pg

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78514

Noen som har formeninger om hvem av dem jeg skal velge? Det jeg egentlig vil er og ha en best mulig pc for under 10000 kr... Så visst noen har noen andre forslag så hadde jeg satt stor pris på om dere kunne postet det her... Skjermkort vil jeg si er nokså viktig siden jeg vil bruke pcen til noe spilling.. Vet at man ikke får all verdens til spill-pc for under kr 10000, men kom med forslag som sagt=)

Endret av Xerces
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personelig foretrekker jeg i1520 dog litt svakere spesifikasjoner. den er finere, har lengre batteritid hvis du tar 9 cellers batteri og dell maskiner har som regel meget god kvalitet, packard bell er typisk en "elkjøp-maskin"

hvis ytelse og lagringsplass er viktigs tar du PB

hvis design og kvalitet er viktigs er dell best

husk å ringe til dell hvis du skal bestille, det er ofte man kan få avslag/gratis oppgraderinger hvis man treffer en bra selger

Lenke til kommentar
personelig foretrekker jeg i1520 dog litt svakere spesifikasjoner. den er finere, har lengre batteritid hvis du tar 9 cellers batteri og dell maskiner har som regel meget god kvalitet, packard bell er typisk en "elkjøp-maskin"

hvis ytelse og lagringsplass er viktigs tar du PB

hvis design og kvalitet er viktigs er dell best

husk å ringe til dell hvis du skal bestille, det er ofte man kan få avslag/gratis oppgraderinger hvis man treffer en bra selger

9117102[/snapback]

Vil sterkt anbefale deg om å gå heller for Dell'en enn PB. Dell har meget gode maskiner med godt kvalitet som nevnt, du får markedets beste support, pen design, ++

Personlig har jeg ikke noe erfaring med PB, men kjenner en del som har det, og da med en del problemer og svikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...