Xerces Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har sett på to alternativer selv nå... : http://www.yourbestshop.no/PartDetail.aspx...36159;b:34;r:pg http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78514 Noen som har formeninger om hvem av dem jeg skal velge? Det jeg egentlig vil er og ha en best mulig pc for under 10000 kr... Så visst noen har noen andre forslag så hadde jeg satt stor pris på om dere kunne postet det her... Skjermkort vil jeg si er nokså viktig siden jeg vil bruke pcen til noe spilling.. Vet at man ikke får all verdens til spill-pc for under kr 10000, men kom med forslag som sagt=) Endret 20. juli 2007 av Xerces Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvis du klarer deg med 15,4" er dell 1520 noe å se på. skal du kjøpe bærbar burde du velge core 2 duo. vet det skulle være flere med 8600 til 10k et sted. Lenke til kommentar
Xerces Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Takker for tips.. Så slettes ikke dum ut den der.. Joda klarer meg med 15,4" jeg.. Selv om det hadde jo ikke gjort noe med 17"... Lenke til kommentar
Xerces Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Noen flere forslag?? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 fant jo denne da(15.4" igjen...) overasker meg at 17" med lavere ytelse har blitt dyrere 15" Lenke til kommentar
Xerces Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Vil du anbefale denne foran delln?? Takker veldig masse for hjelpen andyf=) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 personelig foretrekker jeg i1520 dog litt svakere spesifikasjoner. den er finere, har lengre batteritid hvis du tar 9 cellers batteri og dell maskiner har som regel meget god kvalitet, packard bell er typisk en "elkjøp-maskin" hvis ytelse og lagringsplass er viktigs tar du PB hvis design og kvalitet er viktigs er dell best husk å ringe til dell hvis du skal bestille, det er ofte man kan få avslag/gratis oppgraderinger hvis man treffer en bra selger Lenke til kommentar
-Fish- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 personelig foretrekker jeg i1520 dog litt svakere spesifikasjoner. den er finere, har lengre batteritid hvis du tar 9 cellers batteri og dell maskiner har som regel meget god kvalitet, packard bell er typisk en "elkjøp-maskin" hvis ytelse og lagringsplass er viktigs tar du PB hvis design og kvalitet er viktigs er dell best husk å ringe til dell hvis du skal bestille, det er ofte man kan få avslag/gratis oppgraderinger hvis man treffer en bra selger 9117102[/snapback] Vil sterkt anbefale deg om å gå heller for Dell'en enn PB. Dell har meget gode maskiner med godt kvalitet som nevnt, du får markedets beste support, pen design, ++ Personlig har jeg ikke noe erfaring med PB, men kjenner en del som har det, og da med en del problemer og svikt. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo ta en tur innom multicom.no Der finner du mye bra ferdigbygd pluss noen du kan konfigurere selv Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) multicom sine pc'er er for dyre. i tillegg gir de andre mer for pengene EDIT:om du har operativsystem fra før som du kan bruke vil multicom bli aktuell Endret 22. juli 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Xerces Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hva med noen av dem compall pcene på multicom da? Kan det være noe og satse på? Dem tar jo bare 200 kr eller noe for oppgradering av prossesor i forhold til 1100 kr hos dell.. Sånn som den her:http://www.multicom.no/SystemConfigurator....49%3bc%3a100561 Operativsystem er ikke noe problem... Endret 22. juli 2007 av Xerces Lenke til kommentar
Xerces Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Sitter og lurer her.. Ser at på den IFL90+ fra compal.. Den har skjermkort med 512mb minne i forhold til 265 på den delln og den IFL90.. Er dette veldig mye bedre.. Sånn at det er verdt 700 kr mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå