Gå til innhold

Nintendo DS + Internett?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en Nintendo DS Lite (Black) nå,

og jeg har hørt noe om at det er mulig å sette opp DS'en, slik at jeg kan koble meg opp på hvilket som helst trådløst nettverk, om det så måtte være på toget, eller hjemme i stua, og surfe gratis med DS'en via en Opera Mini nettleser.

Er dette mulig? Hva trenger jeg? Hvordan setter jeg det opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opera er vell en av de leverandørene som har en leser som kan brukes på ds.

Hvordan fungerer denne nettleserene egentlig? støtte av flash? java? macromedia?

Støtten for css koder?

Har vurdert en slik selv =)

*Litt uten for det du lurer på trådstarter, men jeg henger meg på og lurer litt jeg å*

Lenke til kommentar
Java? Flash hadde vært mye nyttigere. Nesten ingen som bruker Java lenger (JavaScript og Java er to helt forskjellige ting). Men DS er som sagt for svak.

9115656[/snapback]

de større nettbankene bruker java

Flash er vell mer tanke på spill etc... og det er unødvendig...

Og dessvere har en del laget hele sider i flash, det vill si at viss du skal inn der får du ikke opp siden en gang :dontgetit:

Lenke til kommentar

liker java mye bedre enn flash =)

Er mindre krevende... også er det ikke så lett for reklame folka å lage reklame blinbling i java

Selve javaspråket er en del utbredt i program verdenen. Og når det bruker java så kan det også lett flyttes til nye plattformer som linux, unix, mac osv =)

samt lages spill og programmer til telefonen i java :)

Lenke til kommentar
Java kommer mer og mer omkring, så det burde absolutt ha vært støttet egentlig. Java kjører jo egen JVM og så teknologisk sett burde det være mulig.

Problemet ligger vel mer i om Sun vil prioritere det.

9115711[/snapback]

Nintendo DS er altfor svak til å takle Java. Og hvis du tror at Java på mobiltelefoner er bevis på det motsatte, så kjører de mobile versjoner av Java, og støtter ikke Java på websider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...