Gå til innhold

Hvor billige er dvd brennere nå til dags?

Anbefalte innlegg

Var nettopp en tur over atlanteren og la merke til noe:

1. DVD+ og DVD- media kostet nå det samme.

2. DVD- brennere var vanskeligere å få tak i enn DVD+ brennere. Ikke fordi de var utsolgt men fordi butikkene ikke førte dem. De som hadde DVD- brennere i det heletatt hadde færre modeller enn tilsvarende DVD+

modeller.

Dette frister meg derfor til å trekke den konklusjonen at DVD+ blir markedsført mye mer aggressivt i USA. Siden media nå koster det samme og DVD+brenner er mer tilgjengelige for den vanlige forbruker vil dette antageligvis føre til at DVD+ standarden vil vokse seg veldig stor. Dersom DVD+ blir markedsvinner i USA så varer det ikke lenge før DVD- er oppslukt også her i Europa.

Eneste store grunnen til å velge DVD- har hele tiden vært at den har vært vinnende på pris. Standardene er stort sett like slik at i det fulle og hele har nok prisen vært den avgjørnde for de aller fleste som hittil har kjøpt seg brenner.

Med fallende priser tror jeg Pioneer(DVD-) får en tøff jobb mot supergigantene HP, Sony og Philips(DVD+).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå , det var et truende/skremmende innlegg...

:cry:   Pioneer   :cry:  

Håpe på det beste jeg , uanz , taper - formatet , så er nok et bytte billig den gang det skjer , så jeg for nok brukt for mitt - format en stund uanz tror jeg nok  :-?

Hvis det innlegget skremte deg til å bli i tvil, så er jeg skremt over den research du har gjordt (som du hevder du har gjordt) Uansett har du nok rett i at før eventuelt et format blir lagt død er nok prisen på en ny brenner forholdsvis lav.

Stemmer det , etter som jeg har en Pionner DVD brenner på vei , så har jeg lest mye om det i det siste , DVD - er nok tingen skal jeg bedømme etter allt jeg har lest

et inlegg var nok til å kaste alt dette og sette deg i tvil :D ROTFLOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...