andyq Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei. Har akkurtat vært på Elkjøp i et spontant svakt øyeblikk... Jeg må nemlig formatere her, da FM2007 går vannvittig tregt! Endte opp med at jeg kjøpte Windows Vista Upgrade (altså sånn at jeg må allerede ha XP eller 2000 innstallert fra før). Grunnen til at jeg måtte kjøpe nytt Windows var at jeg kjøpte en PC fra Dell, og fikk da ikke med noe Windows CD. Fant ut at jeg like greit kunne kjøpe noe Windows greier, så slapp jeg å knote rundt hver gang jeg måtte formatere. På Elkjøp hadde de ikke fullversionen av Vista, som kostet 2.495,- så jeg endte som sagt opp med Upgraden istedet til 2.195,- Så kommer det store spørsmålet : Neste gang jeg skal formatere, må jeg da ha en XP CD i tillegg til den nyinnkjøpte Vista CD`en? Og er det evt. noen som har peil på forskjellen mellom de to versionene, Upgrade og Full eller hva de nå heter. Har ikke åpnet boksen enda i håp om å få byttet den i morgen, og legge til de ekstra 300,- og få en fullversion. (Om det så viser seg at jeg trenger en XP`CD i tillegg) - Er snakk om Home Premium Blir meget takknemlig for hjelp da jeg er rimelig gira på å starte nytt Liverpool save med Torres på topp På forhånd takk andyq Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg ville lett byttet ja, det er bare masse knot a installere XP for du installerer Vista Men egentlig er det vel best a bare ha XP da Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Tror du skal ha en Dell Accessories mappe under programfanen som skal inneholde DELL OS recovery CD. Ved å trykke på det programmet kan du brenne deg en XP cd på en CD plate. Bare sånn i tilfelle du trenger en XP CD til senere bruk Endret 21. juli 2007 av Luminoth Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Eller kanskje kjøpe den DEMO Vista og helst redusere dine kostnader? Ellers tror jeg at du kommer rund det med å ha installert xp før Vista uten problemer og med uten bruk av noe form for ulovlige midler. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du trenger ikke installere XP, Vista upgrade kan installeres 'clean'. Den kan faktisk oppgradere seg selv. http://www.winsupersite.com/showcase/winvi...grade_clean.asp Ellers er det vel ingen forskjell på upgrade og full. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du trenger ikke installere XP, Vista upgrade kan installeres 'clean'. Den kan faktisk oppgradere seg selv.http://www.winsupersite.com/showcase/winvi...grade_clean.asp Ellers er det vel ingen forskjell på upgrade og full. 9118344[/snapback] Der kom riktig link til det og. Lenke til kommentar
andyq Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 tusen hjertelig takk for hjelpa! det løste seg ved at jeg kjøpte Vista fra komplett, sånn uten alt shit... 1200 spenn! Lenke til kommentar
zepto1 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dette fant jeg på ei dansk nettside. http://www.computergeil.dk/?artikelid=12345 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå