2bb1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei, en kamerat påstår at han måtte vente nesten en måned på produktet han kjøpte fra SHG.no. Andre som har erfaringer med hvor lang leveringstid de har? Kan vel legge på en dag ekstra siden de har lager i Danmark(?), så er 4 dager realistisk? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ettersom lageret er i Danmark må du vel betale moms også? (Beklager for OT) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ettersom lageret er i Danmark må du vel betale moms også? (Beklager for OT) 9110644[/snapback] Moms betaler man uanZ. De prisene som står på shg, betaler man. Har handlet fra shg mange ganger Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Dersom det ikke er på lager; ikke bestill det (erfaring gjort av kamerat). Er det på lager tar det en liten uke etter hva jeg har erfart Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ville bare si ifra om at SHG har vært meget kjappe med sending av varer i mitt tilfelle Varene ble bestilt og sendt i går ettermiddag, og i dag tidlig var den kommet til Oslo. Er vel hos meg på mandag da Endret 27. juli 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Dersom det ikke er på lager; ikke bestill det (erfaring gjort av kamerat). Er det på lager tar det en liten uke etter hva jeg har erfart 9111192[/snapback] Angående lager, så har jeg fulgt nøye med om de holde fristene som står på hjemmesiden. Og i alle tilfellene med mine komponeneter, så kom disse på lager til den tid de hadde skrevet på hjemmesiden i forveien. Ikke noen gjettelek som det kan se ut som på andre nettsider med andre ord =p Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nåja, mange ganger endrer de forventede datoer i histen og pisten. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Jojo, det må jo til pga forsinkelser o.l. I mitt tilfelle stemte alt bra i alle fall Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Når jeg bestilte der tok det 4 dager De har foresten lager i Oslo Lenke til kommentar
Mr Durden Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ~ 4 dager i begge mine tilfeller også. (Trøndelag). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Ahh, har de lager i Oslo? Da så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå