Gå til innhold

Ny vifte, asusA8N-Sli Deluxe

Arne_stl

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg hatt min data i snart 2 år, å nå er vifta på HK begynnt å ta kveld, bråker som bare det.

Men så lurer jeg på om folk vet hvilke og hvor jeg kan bestille ny ?

Takker for svar. :)

Hk er somsakt, Asus a8n sli deluxe :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må du nesten spesifisere litt mer. Er det en kabinettvifte du skal ha, en ny prosessorvifte eller en vifte som blåser tvers over hovedkortet, slik som Cooler Master Crossflow viften?

Hvis det er kabinettvifte du skal ha må du oppgi hvilken størrelse du skal ha på viften (120x120 eller 80x80 feks.) og skal du ha en ny prosessorvifte må du oppgi formen på prosessoren din (Socket 939 feks.)

;)

Lenke til kommentar
Her må du nesten spesifisere litt mer. Er det en kabinettvifte du skal ha, en ny prosessorvifte eller en vifte som blåser tvers over hovedkortet, slik som Cooler Master Crossflow viften?

Hvis det er kabinettvifte du skal ha må du oppgi hvilken størrelse du skal ha på viften (120x120 eller 80x80 feks.) og skal du ha en ny prosessorvifte må du oppgi formen på prosessoren din (Socket 939 feks.)

;)

9110426[/snapback]

Hehe, nei er vifta som er på HK ...

(nå er vifta på HK begynnt å ta kveld, bråker som bare det.)

HK betyr hovedkort å da vil det si vifta på hovedkortet, ei lita vifte som er på det store kortet som du setter 3d kortet di i vettu...

Kanskje den kalles for chipsett vifte ?

:cool:

Lenke til kommentar

Har selv et Asus A8N-SLI Deluxe. Min chipsetvifte begynte å skurre etter bare 2 måneder, så jeg skiftet til en Zalman chipsetkjøler.

Denne har nå fungert meget bra i 2 år :)

Den Zalman-kjøleren som "HardwareGuru" linket til i inlegget over kan godt hende er en forbedret versjon av den jeg har, men det er egentlig samma hvilken du går for.

Lenke til kommentar

Men så har det seg sånn at jeg trenger en lav lita vifte, pga at jeg har nvidia geforce 7920 Gx2 kort :p å det er 2 skjermkort i hverandre så da går di litt over vifta....

Men takker for mange gode svar :)

Har selv et Asus A8N-SLI Deluxe. Min chipsetvifte begynte å skurre etter bare 2 måneder, så jeg skiftet til en Zalman chipsetkjøler.

Denne har nå fungert meget bra i 2 år :)

Den Zalman-kjøleren som "HardwareGuru" linket til i inlegget over kan godt hende er en forbedret versjon av den jeg har, men det er egentlig samma hvilken du går for.

9112752[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...