Gå til innhold

Drømmetolke tråden, hva drømmer du?


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva dette skal bety, men:

 

Jeg møtte en av vennene mine (la oss kalle han Magnus), og vi bestemte oss for å dra på teater. Jeg satt meg inn i en bil, som plutselig en annen kjørte (kall han Jan Frode) og en jente satt på i (Kall henne Linn). Jeg går i klasse med Jan Frode, og han er egentlig en drittsekk. Alle vi 4 er 14 år, og Jan Frode har vært i kontakt med poltiet fler ganger (IRL). Magnus bare forsvant, og plutselig var jeg på teater med Jan Frode (Linn forsvant også). Teateret var en komedie fra 1800-tallet. Når jeg satt og så dukket læreren min opp ut av ingenting, og Jan Frode var borte. Og så var plutselig hele klassen min der og. Så husker jeg ikke mer. :hmm:

 

Lite spennende, men hva betyr dette, egentlig? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn.

 

Jeg drømte at jeg var bussjåfør på hjemplassen min, hadde bussen full av folk og var på tur. Så kom det en fyr til på bussen og han begynte å spise på en av passasjerene, så jeg kastet han og passasjeren av og kjørte av gårde. Han som spiste på den andre passasjeren sprang etter oss og klarte å holde følge. Fikk tilslutt tak i et helikopter via mobil telefon og fikk hentet ut fire personer hver gang det kom. Det kom bare en gang, så våknet jeg. Satt å tenkte på hva jeg gjorde for å overleve etter jeg våknet i dag morges.

 

Jeg sov ikke så godt i natt, var sinnsykt trøtt i hele morges!

9358526[/snapback]

Du har ikke tilfeldig vis sett Speed? :p

Minner meg litt om filmen, det med bussen og å få personer av bussen.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva dette skal bety, men:

 

Jeg møtte en av vennene mine (la oss kalle han Magnus), og vi bestemte oss for å dra på teater. Jeg satt meg inn i en bil, som plutselig en annen kjørte (kall han Jan Frode) og en jente satt på i (Kall henne Linn). Jeg går i klasse med Jan Frode, og han er egentlig en drittsekk. Alle vi 4 er 14 år, og Jan Frode har vært i kontakt med poltiet fler ganger (IRL). Magnus bare forsvant, og plutselig var jeg på teater med Jan Frode (Linn forsvant også). Teateret var en komedie fra 1800-tallet. Når jeg satt og så dukket læreren min opp ut av ingenting, og Jan Frode var borte. Og så var plutselig hele klassen min der og. Så husker jeg ikke mer. :hmm:

 

Lite spennende, men hva betyr dette, egentlig? :p

9360593[/snapback]

Hmm, vil tro at det kan ha noe med at du akkurat har begynt på skolen igjen, og at det er vanlig å ha sånne felles aktiviteter ved skolestart.

Skjedde det noe spesielt i bilen?

 

 

Damn.

 

Jeg drømte at jeg var bussjåfør på hjemplassen min, hadde bussen full av folk og var på tur. Så kom det en fyr til på bussen og han begynte å spise på en av passasjerene, så jeg kastet han og passasjeren av og kjørte av gårde. Han som spiste på den andre passasjeren sprang etter oss og klarte å holde følge. Fikk tilslutt tak i et helikopter via mobil telefon og fikk hentet ut fire personer hver gang det kom. Det kom bare en gang, så våknet jeg. Satt å tenkte på hva jeg gjorde for å overleve etter jeg våknet i dag morges.

 

Jeg sov ikke så godt i natt, var sinnsykt trøtt i hele morges!

9358526[/snapback]

Du har ikke tilfeldig vis sett Speed? :p

Minner meg litt om filmen, det med bussen og å få personer av bussen.

9360643[/snapback]

Har ikke sett Speed nei, men den må sees ^^

 

Av det lille jeg leste på imdb så lignet den litt ja ^^

Lenke til kommentar

Jeg drømte for en stund siden at jeg skulle bli henrettet.

 

Var i en liten fangekjeller som var veldig fuktig, og jeg og mange andre skulle henges over noe møkkete vann der.

Vi blir stilt opp på rekke og jeg ventet på tur. Når det var min tur, så var jeg først litt redd, men det beit jeg i meg, og var ikke redd lenger. Jeg var også sisstemann til å bli hengt.

Jeg blir hengt, men jeg dør ikke. istedet havner jeg under vannet, og ser fire av de andre som også ble hengt, de peker mot et lys inni en slags tunell under vannet, og vi svømmer dit.

 

Så husker jeg ikke hva som skjer før vi står på en slags liktransport, som kjører rundt på en flyplass elns. Jeg har også funnet med en slik gammel filmrull som jeg hadde gjemt under genseren.

Jeg står på den heislignendes greia som kjører rundt og later som jeg er død. Så dukker min mor opp, og skriker til meg at hun vet at jeg ikke er død, men jeg gir faen.

 

heisgreie tingen kjører oss inn i et lite rom, det er også vått, men mye nyere.

Vi må her hoppe over en liten kant, der bunnen var full av krabber. Vi måtte også krabbe gjennom et lite hull i veggen, der krabbene også gikk igjennom, men det gikk fint.

 

Vi kommer da inn i et større rom, med et digert glassvindu. Utenfor vinduet ser jeg den ene personen som var med på en sykkel.

 

Plutselig er jeg ute igjen, og stikker av med en som er skuespilleren som spiller bilbo i lotr. vi løper gjennom noe lett bjørkeskog, og jeg merker plutselig at denne filmrullen ikke lenger noe filmrull, men en diger pose med kokain. Vi er også på vei et sted, men kan ikke ha med oss en diger pose med kokain :p så vi løper rett ovenfor stien, og liner opp et par striper før vi graver ned posen. Og når jeg tar stripa, så våkner jeg.

 

Er jeg bare gæærn når jeg sover, eller er det noe mer? :p

Lenke til kommentar

Huff, jeg drømmer mye rart. :p

 

Natt til i dag:

Det begynte med at jeg og to av mine beste venner +ei veninne var ute i skogen i Sibir (!). Vi gikk rundt og hang, før det plutselig kom en skikkelig stor, svart bjørn løpende mot oss. Vi prøvde å springe fra den, og fant heldigvis et hull i bakken med en blikkplate liggende over som vi gjemte oss nede i. Så kom det noen russere kjørende i en pickup, og stoppet rett ved siden av oss. De ropte ett eller annet til oss på russisk, før de skjøt bjørnen med AK-47-ene de selvfølgelig hadde med seg. :p

 

Jeg og de andre sprang så av gårde til parkeringsplassen ikke langt unna der vi var, og tok en Lada som stod der. Så kjørte vi ut av skogen, og endte plutselig opp midt i Heimdal sentrum, hvor vi parkerte utenfor et hus hvor den ene kompisen skulle hente noe. Da kompisen kom ut igjen, sprang han som bare fy og ba oss kjøre så fort vi kunne, og etter ham kom det springende folk med pistoler som begynte å skyte etter bilen. Vi kom oss bort, heldigvis, akkurat før jeg våknet. :cool:

 

Noen idéer om hva det kan være som foregår oppe i det forstyrrede hodet mitt?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Drømte at jeg var veldig fattig. Jeg sto ved en tønne som jeg brente papir oppi. Rett vedsiden av var det et kjøkken der det var noen insekter. jeg tråkket på en, også kom det flere. Og flere og flere. Det stoppet ikke. De ble større og større. Det var mange folk rundt meg som jeg kjente. De gjorde ingen ting. Og tilslutt så ble de så store ( størrelse på en fotball) og så mange at jeg viste at nå var jeg ferdig. Så rett før jeg ble tatt igjen / omringet så våkner jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...