Gå til innhold

Drømmetolke tråden, hva drømmer du?


Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt flere drømmer som jeg synes er ganske syke, og at de nesten må ha en mening.

 

Så litt rundt på forumet, men fant ingen tråd om drømmetolking, så derfor lager jeg denne tråden, hvor alle kan poste sine drømmer og be om andres tolkning av den.

 

Begynner jeg med denne drømmen som jeg drømte for to dager siden.

 

Jeg var på et seminar på den videregående skolen jeg skal begynne på til høsten, og etter jeg hadde sittet å hørt på seminaret gikk jeg ut, og inn på et rom hvor fire tidligere klassekamerater fra ungdomsskolen satt og studerte.

Etter en stund gikk jeg ut av det rommet og inn på et tannlege kontor, der satt en kompis av meg og ventet. Vi pratet litt, og snart kom det en venninne inn på kontoret og satt seg i tannlegestolen som står der. Jeg og kompisen min gikk inn i munnen til venninnen vår, og satt der og pratet litt. Da kom tannlegen og begynte å skulle gjøre det tannleger gjør. Først kom hun inn med det speilet sitt, da sa jeg til kompisen min at vi burde komme oss ut herfra før hun begynte å bore, da sprutet det så. Når hun litt senere kom inn med den pirkeren sa vi at vi ville ut. Da sa hun "Hvorfor var dere inne i munnen på *navnet til venninnen*?" Vet ikke sa vi bare. og gikk ut av munnen. Da våknet jeg.

 

Hva i heiteste kan det bety?

 

Drømte forøvrig flere syke drømmer den natten, men jeg husker bare denne godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vell lest om noe lignende før...

Drømmer skal være en sammensetting av det underbevistheten lumsker på. Det kan være ting du faktisk ikke har tenkt på i løpe av dagen som faktisk den har tatt opp.

 

Vi har f.eks alltid hørt om dette:

Du får mareritt viss du ser skrekkfilm!

Som kjent får barn ofte dette, mens voksne ikke får det som regel, vell og merke viss du egentlig ikke følger med har du lettere for å få mareritt tror jeg. Dette vill jeg tro fordi når du egentlig ikke får med deg alt du driver på med/ser på/hører/smaker etc så kan underbevistheten ta det opp og vips du har en drøm :p

Er vertfall slik til meg, har ikke funnet det noen steder... men jeg er noe slik i vertfall

 

Den verste drømmen er vell når du nesten sovnet og du drømmer at du går ned i ett hull i veien eller faller, etc...

Da kiler det i hele kroppen og du våkner... det er så jævlig for det føles i kroppen som om det var ekte...

hjernen er en luring ^^

Lenke til kommentar

Har drømt ofte om jenter nå i det siste.. :p

Det er en forskjellig hver gang nesten! Det skjer mye forskjellig i drømmene... :cool:

Noen som veit hva dette kan bety? De nyeste drømmene er om jenta jeg liker hvis det betyr noe..

Endret av Whoopy
Lenke til kommentar

Vel, jeg drømmer også veldig ofte om jenter, og spesielt når jeg har en periode hvor jeg liker en jente spesielt godt.

 

Jeg tror at det kan skyldes at man lever ut sine drømmer i nettopp drømmene sine ^^

Altså, grunnen til at du drømmer om det, er fordi du har lyst til å gjøre det. Hvis du foreksempel har sex med ei jente du liker i en drøm, så tror jeg det skyldes at du har lyst til å ha sex med den jenta i virkeligheten.

 

Gjetter jeg rett i ditt tilfelle? :p

Lenke til kommentar
Har drømt ofte om jenter nå i det siste.. :p

Det er en forskjellig hver gang nesten! Det skjer mye forskjellig i drømmene... :cool:

Noen som veit hva dette kan bety? De nyeste drømmene er om jenta jeg liker hvis det betyr noe..

9114940[/snapback]

 

Jeg også... Og det er ikke erotiske drømmer.

Lenke til kommentar
Vel, jeg drømmer også veldig ofte om jenter, og spesielt når jeg har en periode hvor jeg liker en jente spesielt godt.

 

Jeg tror at det kan skyldes at man lever ut sine drømmer i nettopp drømmene sine ^^

Altså, grunnen til at du drømmer om det, er fordi du har lyst til å gjøre det. Hvis du foreksempel har sex med ei jente du liker i en drøm, så tror jeg det skyldes at du har lyst til å ha sex med den jenta i virkeligheten.

 

Gjetter jeg rett i ditt tilfelle? :p

9116343[/snapback]

Joa..du har vel rett :p

Lenke til kommentar

Drøm 1: Broren min kvelte meg til døde

Drøm 2: En fugl hakket ut hjernen min

Drøm 3: Drepte mange på skolen med granater

Drøm 4: Fikk en ring og summona en tsunami som traff en edelstensbelagt strand

og så gikk jeg inn i en butikk og mistet ringen og gikk ut. så gikk jeg inn på rommet

mitt og ett helikopter krasjet i bygningen og gulvet snudde 75* grader og jeg døde

Drøm 5: Gikk til en bil og ble skutt av 2 ranere

Drøm 6: så en golfball gå i raskt fart mot meg og moste hodet mitt

Drøm 7: Var i ett fly. gikk 90* grader ned og døde momentant.

Drøm 8: Så ett f-16 fly styrte 200 meter fra oss. broren min klarte og søke dekning bak

rema 1000 men jeg var ett sekund for sent og ble oppslukt i flammehavet.

Drøm 9: Dørhåndtaket gikk opp og ned og jeg spurte hvem det var men ingen svarte

og jeg ble redd og det fortsatte. så åpnet døra og det var en ansiktløs kvinne (creepy stemning) og ble drept

Drøm 10: Masse insekter og maur klatret på meg og gikk inn i nese/munn/øre osv og drepte meg

+

litt Søvnparalyse

 

Tar for lang tid og ramse opp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Drøm 1: Broren min kvelte meg til døde

Drøm 2: En fugl hakket ut hjernen min

Drøm 3: Drepte mange på skolen med granater

Drøm 4: Fikk en ring og summona en tsunami som traff en edelstensbelagt strand

og så gikk jeg inn i en butikk og mistet ringen og gikk ut. så gikk jeg inn på rommet

mitt og ett helikopter krasjet i bygningen og gulvet snudde 75* grader og jeg døde

Drøm 5: Gikk til en bil og ble skutt av 2 ranere

Drøm 6: så en golfball gå i raskt fart mot meg og moste hodet mitt

Drøm 7: Var i ett fly. gikk 90* grader ned og døde momentant.

Drøm 8: Så ett f-16 fly styrte 200 meter fra oss. broren min klarte og søke dekning bak

rema 1000 men jeg var ett sekund for sent og ble oppslukt i flammehavet.

Drøm 9: Dørhåndtaket gikk opp og ned og jeg spurte hvem det var men ingen svarte

og jeg ble redd og det fortsatte. så åpnet døra og det var en ansiktløs kvinne (creepy stemning) og ble drept

Drøm 10: Masse insekter og maur klatret på meg og gikk inn i nese/munn/øre osv og drepte meg

+

litt Søvnparalyse

 

Tar for lang tid og ramse opp.

9152133[/snapback]

tar jeg ikke feil, så har du ekstremt med drømmer om der du selv dør :ph34r:

Tror aldri jeg har drømt d...

Lenke til kommentar

Ja, sånne drømmer er ekle. Drømte engang at jeg skulle ut av en snø-hule, slik man brukte å lage i snøskavlene når man var liten, men det var jævlig trangt. Når jeg hadde fått huet halvveis ut av "åpningen", hørte jeg en knaselyd, og folkene som var rundt meg så forskrekket på meg og ropte "å satan... ring ambulanse"

 

Var shaky når jeg våkna :(

Lenke til kommentar
Ja, sånne drømmer er ekle. Drømte engang at jeg skulle ut av en snø-hule, slik man brukte å lage i snøskavlene når man var liten, men det var jævlig trangt. Når jeg hadde fått huet halvveis ut av "åpningen", hørte jeg en knaselyd, og folkene som var rundt meg så forskrekket på meg og ropte "å satan... ring ambulanse"

9356186[/snapback]

Hva hadde skjedd?

Lenke til kommentar

Damn.

 

Jeg drømte at jeg var bussjåfør på hjemplassen min, hadde bussen full av folk og var på tur. Så kom det en fyr til på bussen og han begynte å spise på en av passasjerene, så jeg kastet han og passasjeren av og kjørte av gårde. Han som spiste på den andre passasjeren sprang etter oss og klarte å holde følge. Fikk tilslutt tak i et helikopter via mobil telefon og fikk hentet ut fire personer hver gang det kom. Det kom bare en gang, så våknet jeg. Satt å tenkte på hva jeg gjorde for å overleve etter jeg våknet i dag morges.

 

Jeg sov ikke så godt i natt, var sinnsykt trøtt i hele morges!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...