BigJackW Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Hei Har laget et reklamasjonssystem for bobiler. Dette systemet har jeg laget i HTML, PHP og CSS. Jeg aner ikke hvor mange timer jeg har sittet med det. Her et bilde. Endret 20. juli 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Så mye noen er villige til å gi for det? Om du ikke har peil på hvor lang tid du har brukt er det da ikke lett å si... Er det såpass mye arbeid bak at 10 lakser er for lite? Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 For å si det sånn, firmaet som jeg jobber i måtte ut med 20.000 for et relativt enkelt system for reservering av tid på et lekeland igjennom et kalender som kom opp på siden. Og det er jo bare noen tabeller og litt basic PHP og MySQL input / output det er snakk om. (Kunne ikke PHP/MySQL på den tiden så godt, så jeg tilbød ikke å gjøre jobben selv =P) Jeg ville sagt at alt fra 15.000 og opp er et go. Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Altså, er dette et seriøst og stort firma du lager dette for, så står jeg fortsatt ved det jeg sa. Er det liksom en enkelmanns bedrift som har sånn 2 ansatte eller'no, så kan du jo gå ned til 5k - 10k... Er det noen du kjenner.. Ja.. Altså, du skjønner vel hvor jeg skal henn med dette her Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ser ut som eit fint 12 379,--prosjekt. Neida. Men ta utgangspunkt i kor mykje tid du har brukt på det heile, kor stort firmaet du lagar det for er og magefølelsen din. Vil tippe at 10000-15000 er ein OK pris for eit slikt system. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kanskje dette lærer deg å dokumentere timer brukt på slike prosjekter -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå