Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en uke siden bestilte jeg musteks seneste modell MDC 3500 med blitz og LCD sjerm til 1300kr på komplett.no. Jeg gikk i dag spent ned på posten og plukket opp det geniale kameaet. Jeg har ikke mye erfaring med slike kameraer, men dette overrasket meg stort!

Kameraet er svært lite, litt større en et kredittkort, litt tykt (3.1cm), men passer fint i lomma. LCD skjermen er dårlig innendørs og i svakt lys, men bildene er nydelig utendørs og LCD skjermen fungerer ellers perfekt. Blitzen gjør at du kan ta like bra bilder innendørs som utendørs. Den har 4x zoom som funker bra og programmvaren er helt konge. Med sine 3.1 megapixler har denne alt jeg hadde håpet på + mer.

Dette kameraet er til sterk anbelfaling til alle som leter etter et lite digitalkamera, og prisen er heller ikke værst; 1300 kr.-

Kakemonsteret10 som er svært fornøyd med det nye kamera sitt!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme kameraet, og er storfornøyd med bildekvaliteten --prisen tatt i betraktning. Opplever at bildene gjerne blir gulaktige i dårlig lys, og veldig blå og/eller røde når jeg fotograferer i sterkt lys. Opplever du det samme? eller er det firmwaren i kameraet mitt som er gammel? send meg gjerne noen eksempelbilder du har tatt ([email protected])

-så får du noen tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...