vanedyret Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) De var visst ikke redigerknappen jeg trykket på .. Edit: Kom nylig på at jeg har plaget større dyr enn innsekter som liten. På båttur pleide jeg å bruke krabber som krigere. Fyre de opp til de låser klør og så la de leke taukamp/klørkamp. Endret 24. juli 2007 av vanedyret Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det er vel der problemet ligger. Personen har det ikke bra med seg selv og må derfor ty til syk adferd for å få det bra. Er dette noe du tror eller noe du vet? Hvordan kan syk adferd få deg til å føles bra? 9129166[/snapback] Hvorfor folk gjør abnorme ting blir bare spekulasjoner med mindre de lider av en spesifikk kjent sykdom. Ikke vet jeg hvordan syk adferd kan få en person til å føle seg bra, men i utgangspunktet kan man anta at folk som plager andre gjør det som en form for selvtilfredsstillelse. Om de ikke oppnådde noe med handlingen ville de ikke ha gjort det. Man må også skille mellom barn som plager dyr og voksne. Barn vet ikke bedre og besitter ikke de samme bedømmingsevner som en voksen. Å bli forbannet på ei bikkje som maser har vel heller også lite å gjøre med dyreplageri. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å drepe fluer, så slikt som dette gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå