Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Acer Orbicam (Aspire 5610Z)

Anbefalte innlegg

heisann, er ikke sikker på om det er noe galt med maskinen, eller om det er softwaren som det er noe galt med, men spør her likevel =)

har en acer aspire 5610Z, 1 uke gammel, kjøpte den fredag 13. juli. men har et lite problem hvor at acer orbicam, programmet som jeg kan filme med og ta bilder med webcammet mitt, funker ikke. i medlingden som kommer står det som følger:

Acer Orbicam har sluttet å virke.

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er funnet. Så legger det ned.

Lasta ned en driver + et annet program, som da hette det samme, bare det var litt nyere (tror jeg) prøvde å installere driveren, men det stod at driveren jeg hadde var bedre. Og når jeg da starter dette nyere orbicam programmet, står det at webkameraet ikke er funnet eller er ute av drift. Men det som er så rart med dette er at likvel om det ikke fungerer i programmet funker det på MSN!

Så hvis det er noen her som vet hvordan jeg kan fikse dette eller hva som er galt, takk for hjelpen.

-Petter André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Hellu..

Har noe av det samme problemet, men problemet er at det channa sa ikke fungerer..

Jeg får opp en mld om at: acer orbi cam application har sluttet og virke++++++++

Hva skal jeg gjøre? Har gjort akkurat som dere har sagt, men får det fortsatt ikke til..

Hammerd.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...