Sqeeky Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 heisann, er ikke sikker på om det er noe galt med maskinen, eller om det er softwaren som det er noe galt med, men spør her likevel =) har en acer aspire 5610Z, 1 uke gammel, kjøpte den fredag 13. juli. men har et lite problem hvor at acer orbicam, programmet som jeg kan filme med og ta bilder med webcammet mitt, funker ikke. i medlingden som kommer står det som følger: Acer Orbicam har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er funnet. Så legger det ned. Lasta ned en driver + et annet program, som da hette det samme, bare det var litt nyere (tror jeg) prøvde å installere driveren, men det stod at driveren jeg hadde var bedre. Og når jeg da starter dette nyere orbicam programmet, står det at webkameraet ikke er funnet eller er ute av drift. Men det som er så rart med dette er at likvel om det ikke fungerer i programmet funker det på MSN! Så hvis det er noen her som vet hvordan jeg kan fikse dette eller hva som er galt, takk for hjelpen. -Petter André Lenke til kommentar
katet Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Her vil du finne ein del driverar til dei fleste ACER maskinene.. Håpar det funkar! Lenke til kommentar
channa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 det du skal gjøre er å avinstallere acer orbitcam... så restarter du PC-en og når den skrur seg på igjen søker den automatisk etter ny programvare... gjorde det jeg og nå fungerer cam igjen som den skal.... Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hellu.. Har noe av det samme problemet, men problemet er at det channa sa ikke fungerer.. Jeg får opp en mld om at: acer orbi cam application har sluttet og virke++++++++ Hva skal jeg gjøre? Har gjort akkurat som dere har sagt, men får det fortsatt ikke til.. Hammerd. Lenke til kommentar
shigerumoi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har hatt akkurat det samme problemet! Eller har ... -.- Har ikke fått gjort noe med det, så nå har til og med cameraet sluttet å virke på msn :s hjelp søkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå