Gå til innhold

Sette sammen 2 filer til en?

1915

Anbefalte innlegg

Finnes det et program som man kan bruke for å sette sammen 2 xvid filer til 1?

altså. noen ganger når jeg har lastet ned en film. og så er det jo cd 1 og 2. er det mulig å sette begge de 2 xvid filmene sammen til en? slik at det blir en fil istede for to?

finnes det noe program for det? :)

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du det? Hvis du tenker på å se begge filene etter hverandre uten å åpne nye mapper etc. kan du jo bare bruke playlist:\

9110096[/snapback]

pga. når jeg brenner det på plate. og så blir det som 'to' filmer på plata. og når man har sett første del må man starte neste når nr 1 er ferdig. bedre at hele filmen går da ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du det? Hvis du tenker på å se begge filene etter hverandre uten å åpne nye mapper etc. kan du jo bare bruke playlist:\

9110096[/snapback]

pga. når jeg brenner det på plate. og så blir det som 'to' filmer på plata. og når man har sett første del må man starte neste når nr 1 er ferdig. bedre at hele filmen går da ;)

9110118[/snapback]

Det kan lett gjøres i Nero.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler VirtualDub (1.6.19 (stable), 32-bit version regner jeg med hos deg) til dette. Gratis og genialt. Eventuelt VirtualDubMod om du skal drive på med en MKV eller OGM fil.

1. Kjør programmet og gå til File -> Append AVI segment

2. Finn den andre filmen din

3. Video -> Direct stream copy. Det betyr at du lager en direkte kopi av filmen, slik at du mister ingen kvalitet. Lyden er som regel satt til dette med normalt. Er du i tvil, sjekk Audio tabben (til høgre for Video).

4. File -> Save as AVI

:)

Edit: Du kan gjøre dette med Nero Vision Express ja. Det er vel en knapp der som heter "Join" eller "Add" eller "Legg til" til venstre side.

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...