1915 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Chris Rock Dere har sikkert sett mange filmer med fyren. jeg synes han er genial. altid de gode/Artige komentarene han kommer med :!: jeg bare syns han er helt rå gi en komentar om han, eller hva dere synes/mener om dere liker/ikke liker fyren. og hvorfor jeg synes rett og slett fyren er sykt genial Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 han er bare brukbar som standup, liker han ikke i vanlige filmer, og selv i standup blir han lett slått av Murphy på 80tallet Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Han er en utrolig morsom stad up komiker, men jeg syntes ikke at han duger så veldig som skuespiller. Jeg liker han i Dogma, men det er vel det eneste og. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kansje ikke noen stor skuespiller, men en god standup komiker. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Kansje ikke noen stor skuespiller, men en god standup komiker. 9119066[/snapback] Joda, det er sant. men synes fyren har noen artige komentarer i noen filmer da :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Chris eier i Bad Company! Det er hans beste film syns jeg! :!: "Maaan, I got glass in my ass!" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Han er jo ganske rå som stemmen til sebraen i Madagascar også da Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Everybody hates chris, er en morsom serie som rock har produsert og kommentert. denne og Bad company må være de to beste prestasjonene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå