GreenEye Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) - Har planer om å ta sikkerhetskopi av mine dvd filmer. Da må man vel ha ett program som "ripper" filmen inn på dataen (ISO-fil?) og så brenne det på en ny DVD-plate.. - Ønsker også å ta sikkerthetskopi av min Xbox 360 spill. Hvordan gjøres dette? Kan noen anbefale ett bra program for sånt? -DVD Shrink?, MagicISO? Endret 20. juli 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Alcohol 120%, funker på ALT! Sempron Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Alcohol 120%, funker på ALT! Sempron 9110023[/snapback] Hvordan brenne dvd når di ikke er i ISO-format? Får jo ikke valgt "Bilde" da.. Når di er (navnet på filmen).r01 --- >> osv... ca 50MB per stykk.. Hjelp... Lenke til kommentar
poffy Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hei. Hvis det er slik at det står r01 r02 osv, så må du nok hente ett programm til å unrare de rar filene. Jeg bruker win rar til det. Etter det kommer det opp en film på hva slags type format den filmen er antar jeg. Eller hva det enn er, så kan du laget ett iso ut av det hvis det ikke er det. Er det en film fil kan du laget ett iso eller konvertere det med super foreksempel til å få den til å funke i en spiller eller no. Endret 4. august 2007 av poffy Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ofte er slike filer nedlastende ting, så det er vel kanskje ikke så lurt å diskustere slikt her..??`?? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Og det er heller ikke lov å omgå kopisperrer på DVDer og lignende. Selv ikke til privat bruk. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå