XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Endelig kom den Har vært ute en stund nå men i tilfelle det er noen som ikke har sett det enda så vet dere det nå Størrelsen er 1,27GB Endret 21. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 The Darkness er grisegøy! Jeg kjøpte hele spillet med en gang det kom ut. Jeg har kost meg så sinnsykt! Tøft å se filmene og tegnefilmene som går på diverse tver rundt om i spillet. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 The Darkness er grisegøy! Jeg kjøpte hele spillet med en gang det kom ut. Jeg har kost meg så sinnsykt! Tøft å se filmene og tegnefilmene som går på diverse tver rundt om i spillet. 9110434[/snapback] Skipper`n for the win! :!: Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Demoen var faktisk relativt bra. Det eneste som plaget meg litt var at våpnene ikke hadde noe rekyll (spesielt den ene pistolen). Jeg vet ikke om dette er tilfellet med fullversjonen av spillet. Jeg tviler nok på at jeg kjøper hele, med mindre jeg ser et tilbud e.l. Jeg er ikke helt med på at man får tentakler osv. Vil gjerne se et spill i samme stil, følelse og utførelse, men uten det overnaturlige elementet. Men vel verdt å laste ned. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har fått spilt den nå jeg også Veldig artig spill og virket som en god historie men irriterer meg litt (som i mange andre spill) at man ikke kan stille sensitiviteten ganske høyt. Gikk ann å stille på den litt men syntes fortsatt det var for tregt Men det var det eneste jeg hadde å utsette på det for det var virkelig morro ellers Endret 20. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Må jeg ha harddisk for å koble på XBL? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Må jeg ha harddisk for å koble på XBL? 9111844[/snapback] Nei men du må ha harddisk for å laste ned ting EDIT: Med litt ettertanke så ble jeg usikker Mulig Xbox Live infoen din også må lagres til HDD. Da blir det verre Endret 20. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Må jeg ha harddisk for å koble på XBL? 9111844[/snapback] Det er ingen funksjonalitet begrensinger i XBL i forhold til at man har harddisk eller memorycard. Den eneste begrensingen er lagringsplass. Når en demo oftest er på rundt 500+ mb, så er det tydelig at harddisk er tingen for nedlasting av diverse ting via. XBL Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Nå har den plutselig blitt borte nå http://www.joystiq.com/2007/07/20/the-dark...sing-from-xblm/ Glad jeg fikk lastet den ned før de fjernet den da Men det er nok ikke lenge før de legger den opp igen. Mulig de fant en bug eller noe Endret 21. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det kommer vel frem for dagen hvilken bug dette var snakk om? Uansett likte eg denne demoen eg. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Må jeg ha harddisk for å koble på XBL? 9111844[/snapback] Nei men du må ha harddisk for å laste ned ting EDIT: Med litt ettertanke så ble jeg usikker Mulig Xbox Live infoen din også må lagres til HDD. Da blir det verre 9111901[/snapback] Okei, takk Kommer sikkert til å skaffe meg en harddisk en gang tenker jeg.. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Takk for at du sa ifra, hadde nesten gitt opp håpet jeg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå