Athelas Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg prøver for tiden og få sett filmer, bilder, musikk etc på Xbox 360 via PCen nå som jeg har fått ny TV. Imidlertid stopper det opp en eller annen plass (se vedlagte bilder). Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Mellom PCen og Xboxen er det en trådløs 3Com OfficeConnect router (er koblet til med vanlig nettverkskabel enn så lenge). Xbox Live fungerer helt ypperlig, men får ikke kontakt direkte mellom PC og Xbox. Det rare er at jeg faktisk finner Xboxen via Windows Media Player 11, så den finnes der, liksom. Har i tillegg lastet ned et program som heter TVersity for å kunne streame innhold som Xboxen ikke støtter natively. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette? Finnes det noen guider? Hva med TVersity. Noen som kan gi noen tips til starthjelp der? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Har kjøpt et wireless adapter nå, men får fortsatt ikke direkte kontakt med PCen. Hva skal jeg gjøre?` Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bruk Windows Media Center. Det fungerer defintivt best av streaming. Det eneste jeg får til å virke iallefall Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Bruk Windows Media Center. Det fungerer defintivt best av streaming. Det eneste jeg får til å virke iallefall 9115040[/snapback] Men jeg får jo ikke kontakt mellom Xbox360en og PCen. Jeg gidder liksom ikke å installere et helt nytt OS bare for å få dette til å funke. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Bruk Windows Media Center. Det fungerer defintivt best av streaming. Det eneste jeg får til å virke iallefall 9115040[/snapback] Men jeg får jo ikke kontakt mellom Xbox360en og PCen. Jeg gidder liksom ikke å installere et helt nytt OS bare for å få dette til å funke. 9115527[/snapback] Lurer på om dette har noe med saken å gjøre: http://support.microsoft.com/kb/910635 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg fikk det heller ikke til å funke med media player 11.. kan høres ut som om det er det samme som meg! Jeg har også noe 3com router greier! Fant aldri ut hva som var feilen heller siden jeg gikk over til TVersity! Det ligger en ganske grei guide her inne på forumet en plass til TVersity! Edit: Klikky Om du ikke har sett og prøvd denne guiden, er det hvertfall vært et forsøk! Endret 22. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Har samme problem selv, bare at den ikke finner PCen i det heletatt. Men jeg kan "dele med" xboxen på Windowsmediaplayer 11. Men xboxen finner ikke pcen. Derfor var mye av det som går automatisk (når jeg først skrudde på begge.. og begge var online, trådløst) , så faila updaten til windows Mediacenter-extenderenhet pga. de ikke fant hverandre. UTROLIG IRRITERENDE Ports forward og det har jeg prøvd Endret 23. juli 2007 av chiefo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå