Roug Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Holder på å bygge mediacenter, har en intel celeron 3.0ghz som skal klokkes 3.5ghz som den ligger på nå med stock kjøler 3dkort uten vifte Noctua NH-U12F skal jeg ha på Cpuen, men trenger jeg vifta? Vil jo ha maskina stille som mulig. maskina skal da være inni ett skap i tillegg. Takk for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Da vil den mest sannsynlig brenne opp. Det er nok en mening i at det er vifte pa kjoleren Det beste er nok a skaffe deg en kjoler med storre vifte, feks 120-140mm de er veldig stille. Zalman er anbefalt. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) altså noctua er en J... vlig svær kjøleribbe, der det faktisk er mulig å kjøre den vifteløs har 2 vifter jeg kjører på den nå, men det bråker en del:) grunnen til at jeg lurer på det er fordi jeg har en Tuniq tower jeg skal ha i min maskin, og derfor bytte vekk den boxed vifta som hørte till celeron har 2 120 mm vifter på den Endret 20. juli 2007 av Roug Lenke til kommentar
Knurp Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er jo bare å overvåke temperaturen på cpu, harddisk og hovedkort. Blir tempen for høg må der sikkert vifte til. Der bør ivertfall vere kabinettvifte. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 har 3 av de ok, men da får jeg prøve Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Scylthe Ninja+ er laga for å være passiv vifte. Min P4 2.4GHz (eller kanskje 2GHz, husker ikke helt) Holdt 60-70 load uten vifte, værken på kjøle eller i kabinett. Så hvis du har vifter u kabinettet, tror jeg denne kjøleren skal holde det kaldt nokk Må også nevne at det å ha vifte på kjøleren kutta 20grader på mitt vifteløse skjermkort (6600GT), 10 grader på mobo og 5-8grader på HD. =) Lenke til kommentar
streetmekanik Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg så at det var postet for intel Celery, men jeg tenkte på BE-AM2 fra AMD, med 45watt effektbruk. Den må jo være gull kjøre vifteløs. Noen som vet en egnet "ribbe". Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva med Thermalright ULTRA120 Extreme? Skal være meget god ifølge siste rykter, har ikke prøvd den selv siden det kun er Netshop som fører den for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå