Gå til innhold

Spørsmål om 8800GTS, 640mb utgaven.

Nitrius

Anbefalte innlegg

Vurdere om jeg skal gå til innkjøp av et 8800GTS kort, men har noen spørsmål.

Nå har jeg 7800GTX og lurer på om hvordan dette kortet er i forhold?

(se profil for resten av pcen)

En annen ting jeg også lurer på, vil det gå greit å bytte ut 7800gtx til 8800gts i mitt nåværende system uten å måtte reinstallere Windows?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurdere om jeg skal gå til innkjøp av et 8800GTS kort, men har noen spørsmål.

Nå har jeg 7800GTX og lurer på om hvordan dette kortet er i forhold?

(se profil for resten av pcen)

En annen ting jeg også lurer på, vil det gå greit å bytte ut 7800gtx til 8800gts i mitt nåværende system uten å måtte reinstallere Windows?

9109822[/snapback]

8800GTS er mye, mye kjappere. Sjekk kjøpeguiden for egenskaper på skjermkort https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=332246 Spørs jo om du har 256MB versjonen eller 512MB versjonen av 7800GTX. Sistnevnte er mye kjappere enn førstnevnte. Også grunnet høyere klokkefrekvenser.

Skal gå helt fint å bytte kortet uten noen reinstallasjon av Windows. Avinstaller de gamle driverne før du tar ut det gamle kortet så putter du bare i det nye og installerer driverne.

Lenke til kommentar
Da var kortet i hus og installert.

Så langt ser jeg en stoor forandring i spill, ser ut som kortet er verdt pengene helt klart =)

9126836[/snapback]

Jeg vurderer akkurat det kortet du har kjøpt. har 7800gt i dag. Hvordan er støyen i forhold til ditt gamle?

Jeg nekter og kjøpe et kort som støyer mer en det flyet jeg har i dag :nei:

Lenke til kommentar
Da var kortet i hus og installert.

Så langt ser jeg en stoor forandring i spill, ser ut som kortet er verdt pengene helt klart =)

9126836[/snapback]

Jeg vurderer akkurat det kortet du har kjøpt. har 7800gt i dag. Hvordan er støyen i forhold til ditt gamle?

Jeg nekter og kjøpe et kort som støyer mer en det flyet jeg har i dag :nei:

9127816[/snapback]

Jeg merker ikke noe forskjell fra 7800gtx som jeg hadde før vertfall, men jeg hadde satt på en annen kjølevifte på det kortet(atlså 7800gtx), men som sagt så hører ikke jeg noe forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...