Gavekort Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg skulle sette opp et trådløst nettverk bare for morro, så fant jeg et nettverk som var ubeskyttet. Jeg bruker nettverket nå, men jeg er ikke så slem at jeg bruker nettverket annet en til surfing og msn! Endret 20. juli 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det er da ikke vanskelig å kople seg opp på et usikkra nettverk, gjør det hele tia jeg Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 det er straffbart vettu.. bruke andres nett uten deres tillatelse Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jaja, faren min kjenner naboen, så naboen veit om det. EDIT: ble kasta ut av nettet en gang da Endret 22. juli 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 naboen er en kompis av broren min, da får han heller banke meg! Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 det som er morro er; hvis du vet at det sitter en CS nerd og spillerpå det nettet, så kobler du deg opp og begynner å laste ned som faen. han kommer til å klikke.. haha Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 det er straffbart vettu.. bruke andres nett uten deres tillatelse 9119988[/snapback] Er det? det er jo deres feil at de ikke har sikra det! hadde det vært et sikret nett så er det nok straffbart! syns jeg hørte snakk om noe sånt en plass! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det er et poeng der, det er deres feil. Dessuten vet jeg om minst 3 nettverk som heter Linksys, tenk hvis to data-noober( ) lager et nettverk som heter det samme da kan jo en av de koble seg opp på feil nettverk uten å vite det! (litt feil det da, men hvis du bruker hjernen og formulerer det litt så forstår du ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei. Dette kan du gjøre i hvilket som helst i middels bebygde strøk i hele Norge. Det er ikke akkurat uvanlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hei. Dette kan du gjøre i hvilket som helst i middels bebygde strøk i hele Norge. Det er ikke akkurat uvanlig. 9190583[/snapback] Jeg tenkte siden jeg ikke får lett tilgang til internett på pcen her oppe, for vi har ikke kabel inngang eller trådløst nettverk, derfor kan jeg "låne" deres til jeg får tilgang. Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Om du KAN kople deg til, er det ikke lov. selv om det ikke er passord på det. Selv om du KAN ta den sjokoladen fra butikken, er det ikke lov. trenger ikke vere boltet fast i veggen før det blir ulovlig. Samme prinsippet egentlig, bare litt annen sak Endret 1. august 2007 av Fyll0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hva med å stjele noe det er uendelig av og legge det tilbake? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er uansett straffbart. Jeg har også mulighet til 3 andre nettverk her jeg bor, men jeg bruker mitt eget. Er ikke akkurat noen stor glede dette kan jeg tenke meg.. Får inn trådløst nett på ferjer, og stort sett alle plasser jeg farer med lastebilen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det er uansett straffbart. Jeg har også mulighet til 3 andre nettverk her jeg bor, men jeg bruker mitt eget. Er ikke akkurat noen stor glede dette kan jeg tenke meg.. Får inn trådløst nett på ferjer, og stort sett alle plasser jeg farer med lastebilen. 9190797[/snapback] men du har et eget! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Akkurat. Ville ikke være forbryter, så kjøpte et selv. Koster deg et par hundrelapper, så er uansett verdt det, så slipper du tull i ettertid hvis det skulle komme.. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Gratulerer! du har klart det som selv de mest dumme data brukere klarer minst 1 gang ved uhell! Den dagen du klarer å komme deg gjennom et 802.1x sertifikat sikkret WPA2-TKIP trådløst nettverk og får koblet deg på det, da kan du være glad. Endret 1. august 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette er ikke lov, tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg