Gå til innhold

Hvem får God of War 3?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg må nesten spørre de som vet, kommer God of War 3 til PS3? Jeg har søkt på internett men finner ingen svar, jeg trodde selvfølgelig at det skulle komme til playstation sånn som de andre spillene, men så snublet jeg over denne videoen! (det er en teit fanboy video, men på 3.59 så sier han: But suck my dick for getting god of war 3)

uZQA2zGihCs

Her står det at GoW 3 kommer til PS3, så jeg er litt forvirret, hvilken konsoll kommer den til? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg må nesten spørre de som vet, kommer God of War 3 til PS3? Jeg har søkt på internett men finner ingen svar, jeg trodde selvfølgelig at det skulle komme til playstation sånn som de andre spillene, men så snublet jeg over denne videoen! (det er en teit fanboy video, men på 3.59 så sier han: But suck my dick for getting god of war 3)

uZQA2zGihCs

Her står det at GoW 3 kommer til PS3, så jeg er litt forvirret, hvilken konsoll kommer den til? :ermm:

9109709[/snapback]

God of War utvikles av Sony Computer Entertainment Interactive.

Take a wild guess ;)

Lenke til kommentar

uZQA2zGihCs

9109709[/snapback]

Hør sangen i gjenn du ;) han sier først at vi nå deller DMC så sier han (But suck my dick we`r getting god of war 3)

Lenke til kommentar
God of war kommer til PS3 heldigvis for God of War 2 funker ikke til PS3. Var det ikke noen som snakket om 100 % bakoverkompabilitet fra dag 1 da  :whistle:

9110488[/snapback]

Hvilke PS3 har du??

God of war 1 og 2 ser strålende ut og kjører fantastisk på PS3. har faktisk bare spilt GOW 2 på PS3.

Lenke til kommentar
God of war kommer til PS3 heldigvis for God of War 2 funker ikke til PS3. Var det ikke noen som snakket om 100 % bakoverkompabilitet fra dag 1 da  :whistle:

9110488[/snapback]

Hvilke PS3 har du??

God of war 1 og 2 ser strålende ut og kjører fantastisk på PS3. har faktisk bare spilt GOW 2 på PS3.

9110930[/snapback]

Den PS3en du får kjøpt i butikken :thumbup:

Lenke til kommentar

Morsomt når folk tar seg tid til å lage såpass bra sanger som dette her, istedenfor 3 minutter med: 360 sux Ps3 RULEZ!

Men jeg må si at jeg likte Ps3-sangen bedre. Bedre laget og bedre tekst (fyren som synger her dro ut ordene for å matche rytmen flere ganger i sangen). I det hele tatt; den andre var litt mer profesjonell.

Men denne var langt ifra dårlig, og den hadde sine øyeblikk :)

Lenke til kommentar
Den PS3en du får kjøpt i butikken :thumbup:

9110988[/snapback]

Bullshit!

hvis du skal gjøre dette kjipt med å si at du må ta en update for at det skal virke. Så er du like saklig som en skolebolle.

9111038[/snapback]

Blir bare provosert av slike innlegg. Det han sier stemmer 100%, både God of War 1 og 2 kjører som en drøm på PS3. Har du ikke mulighet for å oppdatere PS3-en din på nett, er garantert butikken du kjøpte den i villig til å hjelpe deg, det hele er snakk om en prosess på 2-3 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...